טירוף: הסדרה החדשה של יוצרי "משחקי הכס" מגיעה לשיא חדש

"בעיית שלושת הגופים", סדרת המדע הבדיוני המרשימה של ענקית הסטרימינג נטפליקס, היא עיבוד טלוויזיוני לכרך הראשון מתוך טרילוגיית ספרים • כעת, מעריצים רבים נוהרים לחנויות בכדי לרכוש אותו • היכן נרשמו שיאי המכירות?

"בעיית שלושת הגופים". צילום: נטפליקס

"בעיית שלושת הגופים", סדרת המדע הבדיוני המדוברת של נטפליקס, עלתה לשידור ממש לאחרונה, ויוצריה חשפו כי כבר נעשית עבודה רצינית מאחורי הקלעים על עונתה השנייה. כעת, הסדרה מסמנת וי על הישג מרשים נוסף והפעם על מדפי הספרים, כשהיא מוכרזת כרב מכר באמזון.

כזכור, הסדרה המצליחה מבוססת על "The Three Body Problem" ("בעיית שלושת הגופים"), שמו של הספר הראשון בטרילוגיית הספרים "Remembrance of Earth’s Past", של הסופר הסיני ליו צשין.

"בעיית שלושת הגופים", צילום: נטפליקס

היא נודעת בעיקר כ"סדרת הטלוויזיה החדשה של יוצרי 'משחקי הכס'", דיויד בניוף וד.ב. וייס (כשלצידם גם אלכסנדר וו, שכתב פרקים ל"דם אמיתי" ול"האימה"). במרכז הסדרה בכיכובם של אייזה גונזלס ("מהיר ועצבני: הובס ושואו", "גודזילה נגד קונג"), בנדיקט וונג ("הנוקמים"), המועמד לאמי ג'ואן אדפו ("השומרים"), ג'ון בראדלי ("משחקי הכס"), ליאם קאנינגהאם (מ"משחקי הכס" גם הוא) והמועמד לאוסקר ג'ונתן פרייס ("האפיפיורים"), חמישה חברים מבריקים אשר פועלים ביבשות שונות ובעשורים שונים, שנתקלים בתגליות מטלטלות שסותרות את חוקי המדע ומבשרות בתורן על בואו של איום קיומי.

עטיפת הספר המדובר, צילום: יח"צ

עם הצלחת הסדרה והבאזז הרב שנוצר סביבה, מעריצים רבים ביקשו לשים את ידם גם על הגרסה הספרותית של העיבוד הטלוויזיוני ונהרו לחנויות הספרים ולאתרים המקוונים. לפי דיווח של האתר וראייטי, העניין הרב בספר הזניק אותו לראש רשימת הספרים הנמכרים באמזון, והוא מככב כעת בראש רשימת רבי המכר באתר לצד הספר "Silent Spring" ("אביב דומם") שנכתב בשנת 1962 על ידי הזאולוגית והביולוגית הימית רייצ'ל קרסון, ומאוזכר אף הוא בסדרה כבר בפרק הפתיחה שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר