כוכב סדרת הלהיט של HBO מפתיע: "לא אהבתי את האופן בו היא הסתיימה"

ג'ו מנגניאלו, שגילם את דמותו של איש הזאב אלסיד הארבו בסדרה המצליחה ועטורת השבחים "דם אמיתי", מודה כי היה מעדיף סיום אחר לתוכנית המוערכת • וזה לא הדבר היחיד שהוא חושב

"דם אמיתי". צילום: HBO

למרות שזכה לאהבת הקהל ולפרס הסאטורן על גילום תפקידו של איש הזאב אלסיד הארבו בסדרה המצליחה "דם אמיתי" מבית HBO, השחקן ג'ו מנגניאלו מכריז: "לא אהבתי את האופן בו הסדרה הסתיימה".

בראיון לפודקאסט SiriusXM של אנדי כהן אמר מנגניאלו: "היה עוד הרבה ש'נשאר על השולחן' במקרה שלי". זאת בשיחה על הדמות אותה גילם במשך 42 פרקים עד ירידת הסדרה מהמסכים בשנת 2014. "העניין הוא שהם אף פעם לא תכננו שאקח חלק ביותר מעונה אחת בסדרה. החתימו אותי כשחקן אורח בעונה השלישית שלקחתי בה חלק, ואז הדמות שלי תפסה תאוצה ואנשים ממש אהבו אותה והם לא היו מוכנים לזה", הוסיף וסיפר.

ג'ו מנגניאלו ואנה פקווין ב"דם אמיתי", צילום: HBO

כזכור, דמותו של מנגניאלו (47), שהצטרפה לסדרה בעונה השלישית, מצאה את מותה באופן בלתי צפוי בתחילת העונה השביעית והאחרונה כשנורתה.

"בסופו של דבר לקחתי חלק בסדרה במשך חמש שנים, אבל הדמות שלי הייתה חייבת לפנות את הדרך כדי שסוקי (הדמות הראשית בסדרה אותה גילמה השחקנית אנה פקווין; ע"ח) תוכל ליישב את קווי העלילה שלה עם ביל (ביל קומפטון, הדמות שגולמה על ידי השחקן סטיבן מוייר; ע"ח) ואריק (אריק נורת'מן, הדמות שגילם השחקן אלכסנדר סקארסגארד; ע"ח). הדרך היחידה להוציא אותי מהתמונה הייתה לירות לי בפנים. אני מרגיש שבאמת נשאר הרבה שלא חקרו".

"דם אמיתי", צילום: HBO

לסיום, מנגניאלו שיתף שמאז שהסדרה ירדה מהמסך, הוא תר אחר תסריט טוב לאיש זאב עבורו כי הוא חש שיש בו המון שנשאר ולא הגיע למיצוי. "יש לי עניין לא סגור בעולם אנשי הזאב", סיכם.

"דם אמיתי" מבית רשת HBO היא סדרת טלוויזיה אמריקאית ששודרה במשך שבע עונות בין השנים 2008 ל-2014 וכללה 80 פרקים. הסדרה זוכת האמי וגלובוס הזהב, שיצר התסריטאי והבמאי עטור הפרסים אלן בול ("עמוק באדמה", "אמריקן ביוטי"), מבוססת על סדרת הספרים המצליחה "מסתורי הערפדי הדרומי" (או בשמה הנוסף: "ספרי סוקי סטקהאוס") מאת שרליין האריס - ובמרכזה דו הקיום בין בני אנוש וערפדים בעיירה הבדיונית בון טמפס במדינת לואיזיאנה שבארה"ב.

אנה פקווין כסוקי סטקהאוס ב"דם אמיתי", צילום: יח"צ

במרכזה של הסדרה משולש האהבה בין סוקי סטקהאוס (השחקנית זוכת האוסקר אנה פקווין), מלצרית בעלת כוחות טלפתיים, לבין הערפד ביל קומפטון (סטיבן מוייר, בעלה של פקווין במציאות; ע"ח) והערפד אריק נורת'מן (אלכסנדר סקארסגארד).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר