רק עלתה לשידור: יוצרי הסדרה המדוברת של נטפליקס כבר מדברים על עונה שנייה

"בעיית שלושת הגופים", התוכנית החדשה של יוצרי "משחקי הכס", יוצרת רעש גדול בעולם, עד שכבר נחשף כי הדיבורים על עונה שנייה נמצאים בעיצומם • מתי ניתן לצפות לפרקים החדשים?

"בעיית שלושת הגופים". צילום: נטפליקס

פחות משבוע לאחר שעלתה בנטפליקס, יוצרי הסדרה החדשה "בעיית שלושת הגופים" חושפים כי הדיבורים על עונה שנייה כבר בעיצומם.

יוצרי הסדרה דיויד בניוף וד.ב. וייס ("משחקי הכס") ואלכסנדר וו ("דם אמיתי" ו"האימה") לקחו בשבוע שעבר חלק בפסטיבל הקולנוע SXSW באוסטין, טקסט - וחשפו בראיון לאתר Collider כי יש בידיהם כבר את התוכניות לעונות נוספות וכי הצילומים לעונה השנייה בסדרה יחלו ככל הנראה בסתיו הבא. "אנחנו עובדים על זה עכשיו", אישר וייס כשנשאל מפורשות אם כבר החלה העבודה על העונה הבאה.

"בעיית שלושת הגופים", צילום: נטפליקס

"הרעיון הוא שקו העלילה של העונה הראשונה והשנייה יהיה נאמן לשני הספרים הראשונים בטרילוגיה שהיוו את ההשראה לסדרה", הוסיף ושיתף בניוף. "כשזה מגיע לעונה השנייה, כבר יש לנו רעיון שהוא כבר הרבה מעבר ל'טיוטה ראשונית', אבל מהנקודה הזו, ככל שמדובר במשהו שהוא בעתיד הרחוק יותר, אז החזון לגביהם מטושטש יותר".

למרות ההצהרה המסתייגת מעט, בניוף הבטיח כי העונות הבאות לא ייפלו מזו הנוכחית. "בספר השלישי יש כל כך הרבה ציוני דרך מדהימים בכל הקשור לסצנות, סיטואציות ואירועים שאנחנו יכולים לראות באופן ברור. אנחנו לא בטוחים לחלוטין איך הדמויות שלנו יגיעו לשם, אבל אנחנו יודעים שהן יגיעו לשם כי הנקודות האלו הן הסיבה שבחרנו את הספרים האלה ועשינו להם את האדפטציה מלכתחילה".

"בעיית שלושת הגופים", צילום: נטפליקס

נכון לעכשיו לא ברור כמה עונות תהיינה לבסוף לסדרה, כשבניוף שיתף כי הספר השלישי בסדרה עצום וכפול משני הקודמים לו. "אולי זו עוד עונה, אולי עוד שתיים. אני חושב שנצטרך שלוש או ארבע עונות כדי לספר את הסיפור בשלמותו. הסיום של הטרילוגיה הוא יפהפה", הוסיף. "הסיום של ליו צשין הוא אולי היפה ביותר שנתקלנו בו בסאגת מדע ביוני מהסוג הזה. זה פשוט מדהים".

על תהליך ההפקה העתידי הוסיף ואמר כי מדובר בעבודה מאוד אינטנסיבית. "זה לא הולך ונהיה קל יותר לעשות אותה. זה הולך ונהיה קשה יותר", אמר ושיתף כי זו הסיבה שהם לא יכולים לצלם כמה עונות יחד.

"בעיית שלושת הגופים", צילום: באדיבות נטפליקס

"בעיית שלושת הגופים" היא סדרת מדע בדיוני חדשה המבוססת על טרילוגיית הספרים של ליו צשין, "Remembrance of Earth's Past" - שנודעת בעיקר כאמור כ"סדרת הטלוויזיה החדשה של יוצרי 'משחקי הכס'", דיויד בניוף וד.ב. וייס (כשלצדם גם אלכסנדר וו, שכתב פרקים ל"דם אמיתי" ול"האימה"). במרכז הסדרה בכיכובם של אייזה גונזלס ("מהיר ועצבני: הובס ושואו", "גודזילה נגד קונג"), בנדיקט וונג ("הנוקמים"), המועמד לאמי ג'ואן אדפו ("השומרים"), ג'ון בראדלי ("משחקי הכס"), ליאם קאנינגהאם (מ"משחקי הכס" גם הוא) והמועמד לאוסקר ג'ונתן פרייס ("האפיפיורים"), חמישה חברים מבריקים אשר פועלים ביבשות שונות ובעשורים שונים, שנתקלים בתגליות מטלטלות שסותרות את חוקי המדע ומבשרות בתורן על בואו של איום קיומי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר