איתי צמיר

הכתבות של איתי צמיר

אריות או יענים? עולם הפרסום מתחלק למי שכבר אימץ AI ולמי שנשאר מאחור

פסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן הציג השנה שלל קמפיינים מבוססי בינה מלאכותית • סמסונג פיתחה משחק לזיהוי מוקדם של אלצהיימר, O2 יצרה "סבתא וירטואלית" להילחם בנוכלים, בורגר קינג גייסה גיימרים שיעבדו בשבילה ודאב נלחמה ביופי מזויף • אבל יש חברות שעדיין נמנעות מהטכנולוגיה החדשה • צפו בקמפיינים הבולטים בתחרות

לעצב את העולם מחדש או לעצב עולם חדש? תכנית העבודה החדשה של המטא-מותגים

המותגים המובילים בעולם כבר לא מסתפקים באסטרטגיית שיווק טובה ככל שתהיה, ואפילו לא באסטרטגיה דיגיטלית נוצצת • האסטרטגיה החדשה של המותגים היא לחתור לעשות שינוי בעולם, או להיות שחקן משמעותי בעולם הבא