אריות או יענים? עולם הפרסום מתחלק למי שכבר אימץ AI ולמי שנשאר מאחורפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן הציג השנה שלל קמפיינים מבוססי בינה מלאכותית • סמסונג פיתחה משחק לזיהוי מוקדם של אלצהיימר, O2 יצרה "סבתא וירטואלית" להילחם בנוכלים, בורגר קינג גייסה גיימרים שיעבדו בשבילה ודאב נלחמה ביופי מזויף • אבל יש חברות שעדיין נמנעות מהטכנולוגיה החדשה • צפו בקמפיינים הבולטים בתחרותאיתי צמיר26.06.2025
איפון להמונים: בפריז הג'ודו הישראלי הוכיח שהוא הספורט הלאומי שלנוהענף היחיד שאפשר לסמוך עליו בכל אחד מהמשחקים האולימפיים, שבר הפעם עוד שיא, בתקווה שבעוד ארבע שנים הוא יפרוץ גם את תקרת הזכוכית של מדליית הזהב איתי צמיר04.08.2024
לטיקטוק נולד: הנשק שובר השוויון של טראמפ במירוץ לנשיאותאגרסיבית, קיצונית, רעשנית וחובבת "זבנג וגמרנו": דונלד טראמפ בלע את הרוק והצטרף לרשת החברתית שעשויה להיות המפתח בקמפיין הבחירות לנשיאות • אז למה הנשיא לשעבר חזר לרשת אותה ניסה להוציא מחוץ לחוק? איתי צמיר04.06.2024
ת'רדס או X? רק אחת מהן תהיה זו שתיקח את כל הקופה"הקרב" בין מארק צוקרברג ואילון מאסק הגיע לאחרונה לשיא חדש, אחרי ההשקה המוצלחת של ת'רדס – אך זו לא החזיקה מעמד זמן רב • לאן מועדות כעת פניהם ומי מהם יהיה זה שיצליח לקבל את המשתמשים והמפרסמים כאחד?איתי צמיר27.07.2023
לעצב את העולם מחדש או לעצב עולם חדש? תכנית העבודה החדשה של המטא-מותגיםהמותגים המובילים בעולם כבר לא מסתפקים באסטרטגיית שיווק טובה ככל שתהיה, ואפילו לא באסטרטגיה דיגיטלית נוצצת • האסטרטגיה החדשה של המותגים היא לחתור לעשות שינוי בעולם, או להיות שחקן משמעותי בעולם הבאאיתי צמיר08.12.2022