ספיישל פורים: אלו הדמויות מסרטים וסדרות שכדאי לכם להתחפש אליהן

לא כל יום פורים, אבל היום דווקא כן • למקרה שעדיין לא התארגנתם על תחפושת לחג ואתם נואשים להשראה של הרגע האחרון, הנה כמה הצעות לתלבושות של דמויות אייקוניות מהסרטים (ומהסדרות), שאפשר לאלתר יחסית במינימום מאמץ • טַבָּח מתוסבך? נערת אימו מורבידית? או אולי דווקא צמד שרברבי מחץ משופמים, בובה אייקונית ובן זוגה, שכיר חרב חללי ואפילו מחווה לדרמה קווין אהובה שכבר לא איתנו? • רק תבחרו

גולש בעיר אשדוד מחופש לסופרמן (ארכיון). צילום: ללא קרדיט

ברבי וקן

ברבי וקן ב"ברבי", צילום: יח"צ

הכי בובה של תחפושת. שובר הקופות בכיכובם של מרגו רובי וריאן גוסלינג אמנם לא כבש את טקס האוסקר האחרון ונאלץ להסתפק בפרס השיר הטוב ביותר בלבד, אבל בואו - אין תחפושת זוגית מוצלחת יותר מזו של ברבי וקן, צמד אייקונים פלסטיקיים גאים ואל-זמניים. במקרה של ברבי, כל מה שצריך להשלמת הלוק זה שמלה ורודה משובצת, זוג משקפי שמש, שרשרת צדפים ופאה בלונדינית (אם כי בהחלט נסיר את כובע הבוקרים שלנו בפני אלה שיבחרו במראה המערב הפרוע שלה מהסרט). במקרה של קן, לעומת זאת, כל פיג'מת פסים תעשה את העבודה (למרות שגם מומלץ לגלח את החזה ולפרגן לעצמכם בחמצון קליל... נראה אתכם).

האחים סופר מריו

"האחים סופר מריו", צילום: יח"צ

אחים-שרברבים, גיבורי גיימינג נצחיים ובשעה טובה - גם כוכבי קולנוע מוכחים (סרט ההמשך יגיע ב-2026). התחפשות לאחים סופר מריו תפתח לכם את הצ'אקרות - וגם את הסתימות. הפריטים הנחוצים להפוך לאינסטלטורים האיטלקים הכי מפורסמים בעולם: כובעים אדומים וירוקים וחולצות בצבעים תואמים, סרבלים כחולים, שפמים א-לה חביתוש, פומפה ומפתח שבדי מוכנים לשליפה מהירה, וקערת ספגטי ומיטבולס מהבילה לארוחת צהריים. וערב. ובוקר. הבעיה היחידה: לקבוע מי יתחפש למריו, נער הפוסטר של נינטנדו, ומי ייאלץ להסתפק בסיידקיק הנצחי לואיג'י. יודעים מה? דווקא לואיג'י. תמיד העדפנו פסטו על פני פומודורו.

ונסדיי

"ונסדיי", צילום: נטפליקס

העונה השנייה של סדרת הלהיט בהובלתה של ג'נה אורטגה צפויה להגיע לנטפליקס רק בשנה הבאה, אבל אם תרצו להשאיר את ונסדיי בתודעה, אז שמלת מלמלה שחורה, פאת צמות שחורה, חגורה שחורה, גרביונים שחורים ושלל אקססוריז (שחורים, כמובן) נוספים - בליווי הבעת פנים זועפת וקמצוץ של גרוב אפלולי - יספיקו לתקתק תחפושת ראויה של גברת אדמס הצעירה.

המנדלוריאן (וגרוגו)

המנדלוריאן, צילום: יח"צ

עוד תחפושת זוגית רלוונטית - הפעם של צמד כוכבי סדרת הקאלט של דיסני פלוס. להתחפש לשכיר החרב החללי על ידי שימוש בחומרי גלם ביתיים זה אמנם עסק קצת יותר מורכב, אבל לא לגמרי בלתי אפשרי - שכן פח אשפה ממתכת, כמה יריעות נייר אלומניום ומכנסי אופנוענים אמורים לעשות את העבודה (או שלא?).

בכל אופן, האתגר האמיתי כאן היא מי יתחפש לגרוגו - בייבי יודה בשפת כדור הארץ. אלא אם כן יש לכם גישה לזאטוט ממושמע במיוחד שיסכים להשתרך אחריכם לכל מקום, נראה שהפתרון המתבקש הוא להדביק בובת פלסטיק קטנה על הכתף ולסגור עניין.

טניה מקוויד מ"הלוטוס הלבן"

טניה מקוויד מ"הלוטוס הלבן", צילום: HBO

נכון, טניה (ג'ניפר קולידג') לא תשוב לעונה השלישית של "הלוטוס הלבן", אלא אם כן יפתיעו אותנו עם איזה פלאשבק או טוויסט מטורף (אפשר להירגע, זה לא יקרה). אבל לא צריך טובות - בשביל יש תחפושות. שמלה פרחונית ארוכה, שאל שיקי, משקפי שמש אקסטרא-לארג', סלולרי ביד אחת, כוס למברוסקו ביד שנייה ו-וייב כללי של 'מי יכולה להתעסק עם דיווה שכמותי?', והמלכה האמיתית של HBO (סורי, סנסה) מסתכלת עליכן מהמראה.

כרמי ברזאטו מ"הדוב"

"הדוב", צילום: יח"צ

סינר כחול, טי-שירט לבנה, מגבת מטבח (רצוי מוכתמת) מבצבצת מהכיס וכמה קעקועי חינה להשלמת הלוק, ואתם מסודרים. אופציונלי בהתאם למצב המפרצים: בלורית שרק אפשר לקנא בה. התחפושת הכי קלה כאן היא גם הכי טעימה, לא משנה אם אתם חובבי מסעדות מישלן מפונפנות או מעדיפים סנדוויצ'יות רחוב מחוספסות. ג'רמי אלן וייט הפך את "הדוב" לאחד מהמתכונים המנצחים של הולו בשנים האחרונות (צפו לעונה השלישית ביוני הקרוב ולעונה הרביעית בשנה הבאה). לא תפרגנו לו בתחפושת אינסטנט, שיותר פשוטה להכנה ממנה חמה?

אפשרויות ראויות ורלוונטיות נוספות: מכסחי השדים, הארלי קווין והג'וקר, ביטלג'וס, הקאסט של "ילדות רעות" ונוקאאוט כפול של קינג קונג וגודזילה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר