מסקרן: זוהי כוכבת הפופ שמצטרפת לעונה החדשה של "הלוטוס הלבן"

סדרת הטלוויזיה המצליחה מתחילה בקרוב את צילומי העונה השלישית שלה, ומגייסת לשורותיה ליהוק לא שגרתי • מדובר בזמרת מפורסמת שמעולם לא שיחקה על המסך

מתוך "הלוטוס הלבן". צילום: באדיבות yes

חברת הלהקה הקוריאנית המצליחה בלאקפינק, ליסה (לאליסה מנובאן), בדרך להשתתף בעונה החדשה של "הלוטוס הלבן", סדרת הלהיט מבית HBO. הזמרת היא אחת מארבע חברות להקת בלאקפינק, שבשנים האחרונות תפסה תאוצה גם בישראל ושברה שיאי האזנה עולמיים ומשמעותיים ביחס ללהקה קוריאנית.

כמו בכל הליהוקים, תפקידה בסדרה נשמר בסוד עד היום בבוקר (שלישי), כאשר הזמרת אישרה את השתתפותה. העונה השלישית של הסדרה המצליחה אמורה להצטלם בשבועות הקרובים במספר אזורים בתאילנד, כולל קוסמוי, פוקט ובנגקוק.

ליסה מ"בלאקפינק", צילום: AFP

תפקידה של ליסה בסדרה יהיה פרויקט המשחק הראשון שלה אי פעם. למרות חוסר הניסיון שלה בתחום, עובדה זו ככל הנראה תגרום לקהל רחב בכל העולם לצפות בה מתוך סקרנות לגבי כישורי המשחק של הזמרת המפורסמת.

על פי דיווח של אתר "דדליין" האמריקני, העונה החדשה תורכב מ"פטריארך, מנהלת חברה, שחקנית וצמד אימהות", כאשר אל צוות השחקנים החדשים תצטרף השחקנית נטשה רות'וול, שגילמה את דמותה של בלינדה בעונה הראשונה של הסדרה. עוד נחשף כי רשת HBO שיתפה פעולה עם ממשלת תאילנד כדי לתמוך בצילומים ולקדם את העונה השלישית של הסדרה במדינה.

צוות המלון בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן", צילום: HBO

פרטי עלילה נוספים עוד לא נחשפו באופן רשמי, מלבד העובדה שהעונה תעקוב אחר קבוצה חדשה של אורחים המגיעים למלון יוקרה מבית רשת המלונות הפיקטיבית "הלוטוס הלבן".

נטשה רות'וול בתפקיד בלינדה ב"הלוטוס הלבן", צילום: HBO

הסדרה הוכיחה את עצמה כלהיט עבור רשת HBO כאשר עלתה לראשונה לשידור בשנת 2021. שתי עונותיה הראשונות זכו לעשרות מועמדויות בטקס פרסי האמי ויוצרי הסדרה אף קטפו את פרס "סדרת הדרמה הטובה ביותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר