איבדה אותנו: כוכבת "וונסדיי" משתפת אמירות מקוממות ושקריות נגד ישראל

ג'נה אורטגה העלתה תמונה של שלט בהפגנה, הנושא את הכיתוב "יהודים דורשים להפסיק את רצח העם של הפלשתינים" והבהירה לנו באיזה צד היא עומדת • פוסט נוסף ששיתפה מאת אקטיביסטית פוליטית הבהיר - אורטגה לא נותנת לעובדות לבלבל אותה

וונסדיי. צילום: נטפליקס

כוכבת "וונסדיי" השחקנית ג'נה אורטגה מצטרפת לידוענים המביעים תמיכה בפלשתינים, ומשתפת הערב (רביעי) פוסט מקומם ומרגיז נגד תגובת ישראל לטבח הרצחני של חמאס.

"יהודים דורשים להפסיק את רצח העם של הפלשתינים", נכתב בתמונה ששיתפה אורטגה (21) עם 40 מיליון עוקביה בסטורי באינסטגרם. בנוסף לתמונה שלא הותירה ספק באשר לאיזה צד זוכה לתמיכתה, אורטגה גם לא נתנה לעובדות לבלבל אותה ושיתפה קטע מתוך דבריה של אנדריאה גיבסון, משוררת ואקטיביסטית פוליטית, שבו כתבה בין היתר על היכרותה עם התנועה לשחרור פלשתין דרך פעילים יהודיים והוסיפה וסיפרה על הסבל של פלשתינים תחת הכיבוש הישראלי והתמיכה של אמריקה. 

צילום מסך אינסטגרם,

זו אינה הפעם הראשונה שאורטגה מביעה תמיכה בפלשתינים. "אסור לנו לעולם לוותר על האזרחים באוקראינה, תימן, פלשתין, קשמיר, עיראק וסוריה", צייצה במרץ האחרון אורטגה, והוסיפה כי המדינות שמנתה הן רק טיפה בים ברשימה ארוכה. אבל לוותר על האזרחים בישראל? כנראה שזה לגמרי בסדר מבחינתה.

"הרשימה הזו למרבה הצער מתארכת ללא סוף. לכל מי שמוכן ורוצה לתרום בכל אופן שבו הוא יכול, אני יוצרת פה שרשור עם מידע", כתבה למיליון עוקביה בעמוד הטוויטר שלה בציוץ שעורר סערה וזעם מחד בקרב גולשים יהודים וישראלים וחיזוקים מצד גולשים פרו פלשתינים. בציוץ אחר שלה, הביעה אורטגה תמיכה בציוץ שקרא לדה קולוניזציה של פלשתין.

התמיכה של אורטגה בפלשתינים אף הובילה לפרסום מאמר חריף עליה באתר The Times Of Israel בו הושוותה לקניה ווסט, ובין היתר נטען כי היא מהווה סכנה לביטחונם של יהודים.

ג'נה אורטגה מתוך הסדרה "ונסדיי", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

אורטגה, שכאמור מככבת בסדרה המצליחה "וונסדיי" ועתידה לככב גם בסרט "ביטלג'וס 2", נבחרה על פי שמועות באתרים שונים ובערוצי דרמה ביוטיוב, שמועות שטרם קיבלו אישור רשמי או התייחסות כלשהי מצד גורמים יודעי דבר, להחליף את השחקנית רייצ'ל זגלר בתפקיד שלגייה ברימייק של דיסני לסרט "שלגייה ושבעת הגמדים", לאחר שזגלר חטאה בהתבטאויות בעייתיות באשר לסרט. למרות שהשמועות נפוצו בקנה מידה רחב במיוחד בכל מדיה אפשרית, בשלב זה רוב האתרים בחו"ל מכחישים את השמועות האלה, אולם במידה שהן אכן יתבררו כנכונות, אורטגה הפרו פלשתינית תפגוש על הסט את גל גדות הישראלית המככבת בתפקיד המלכה המרושעת, ועוסקת בהסברה פרו ישראלית באינסטגרם שלה מאז החלה הלחימה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר