הלם: משחק המחשב המצליח מגיע לקולנוע

"הסימס", שמכר קרוב ל-200 מיליון עותקים ממשחקיו מאז שוחרר לפני יותר מ-20 שנים, יהפוך לסרט שיבוים על ידי במאית העונה הראשונה של "לוקי" • איך מרגו רובי קשורה אליו?

סימס 4. צילום: צילום מתוך האתר הרשמי

"הסימס" הוא אחד ממשחקי המחשב האהובים ביותר בעולם, שמאז שוחרר לחנויות לראשונה בשנת 2000, סדרת המשחקים שלו מכרה קרוב ל-200 מיליון עותקים. כעת ההצלחה הענקית הזו מגיעה אל המסך הגדול.

על פי דיווחים באתרי בידור ותרבות אמריקניים, המשחק המצליח יהפוך לסרט קולנוע, שאותו צפויה לביים קייט הרון, שידועה בעיקר כמי שביימה את העונה הראשונה והמוערכת של "לוקי". היא צפויה גם לכתוב את התסריט לסרט לצידה של התסריטאית-שחקנית בריאוני רדמן.

מחכים כבר לצפות בגרסה הקולנועית:

מי שאמונה על הפקת הסרט היא חברת LuckyChap, שבין מנהליה ניתן למצוא לא אחרת מאשר את מרגו רובי, שתחתיה יצאו סרטים מצליחים ומעורכים כמו "אני, טוניה", "צעירה מבטיחה" – ואפילו "ברבי", להיט הענק שבו רובי כיכבה בעצמה בשנה שעברה. גם אלקטרוניק ארטס, החברה שפרסמה את המשחק, תהיה מעורבת ביצירת הסרט.

מרגו רובי בתפקיד ברבי, צילום: יחסי ציבור

במקרה והצלחתם לפספס את התופעה הענקית ש"הסימס" הפך להיות, זהו משחק מחשב שבו השחקן מתנהל בסביבת חיים משתנה כדמות וירטואלית המכונה "סים". כחלק מהמשחק, ניתן לעבור בין דמויות, לצבור יתרונות, ליצור קשרים – ובעצם לחיות את חיי היומיום של בני האדם, אך בגרסה וירטואלית ויותר משעשעת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר