במלחמת הסופגניות – הרווח כולו שלנובזמן שרשת אחת שכללה את הסופגניות לכדי קולקציות אופנתיות שלא נעים לתת בהן ביס, רשת אחרת ניצלה את הקמפיין המוכר כדי לפרגן לסופגנייה הקלאסיתאבי זיתן03.12.2021
איך השפיעה הקורונה על תעשיית הקפה?יותר בבית, פחות בחוץ - הישראלים אוהבים את חווית הקפה המלאה, אך בתקופת המגיפה נאלצו לשתות את הנוזל הממכר בביתם • מה הנזק שגרמה הקורונה למחזורי המכירות, ומי הרוויח ממנה?אבי זיתן04.11.2021
צלבי קרס רוססו על פרסומת תמיכה בקהילה הגאה בת"אהסמל האנטישמי רוסס על שלט חוצות של רשת סופרמרקטים שבו שני גברים מתנשקים • "אם הפוסטר לא הושחת, סימן שהתקדמנו", הוא הסלוגן האירוני של הקמפייןרז ישראלי, אבי זיתן23.06.2021
עלה תאנה ירוק: המותגים צריכים להתאמץ יותראנו בתחילתו של עידן "השיווק הירוק", שבו כדי להישאר מותג מועדף, צריך להרים תרומה אמיתית לכדור הארץ • להפסיק להגיש קשיות שתייה זה אומנם חשוב, אבל לא מספיק • מבחינת הצרכנים - הירוק הוא השחור החדשאבי זיתן18.12.2020
מתחילים מחדשכשאנחנו מגיעים לגיל הפרישה, אנחנו עלולים לגלות שהמותג שהיינו כבר לא בהכרח רלוונטי ונחוץ כפי שהיה. אז איך ממשיכים מכאן? אבי זיתן מומחה לשיווק ואסטרטגיהאבי זיתן01.07.2020