תושבת קיבוץ בארי בזעקה מחרידה: "תעזרו לי - חטפו את אבא שלי!"

אלה בן עמי, תושבת עוטף עזה, סיפרה כי ראתה תמונה של אביה חטוף ברצועת עזה • "אני באימה! תצילו אותו, תעשו משהו!" • ביישובים בעוטף עזה עדיין מספרים על מחבלים שמסתובבים ברחובות

אוהד בן עמי שנחטף לעזה. צילום: ללא

מספר שעות לאחר שמחבלים של ארגון הטרור חמאס נכנסו היום (שבת) לתוך כמה יישובים בעוטף עזה ובצה"ל מודים כי הוא שולט בהם ברגעים אלה. תושבים מסתגרים בבתים, חלקם מוחזקים כבני ערובה ואחרים מתבצרים בבתים ומתחננים לעזרה. בשיחה מצמררת עם "ישראל היום", סיפה אלה בן עמי, תושבת קיבוץ בארי, כי אביה נחטף לרצועת עזה.

מתקפה על ישראל: מחבלים מסתובבים ברחובות באחד מיישובי הדרום

"תעזרו לי. חטפו את אבא שלי!", אמרה בכאב. "אין לי קשר עם אמא שלי! הייתי עם אבא בקשר כל הזמן בווטסאפ עד הרגע שחטפו אותו! ממש כתב לי את זה וזהו".

כשהיא ממררת בבכי ולא יודעת את נפשה, סיפרה אלה על רגעי האימה שעברו עליה ועל משפחתה.

השיחה האחרונה של אלה עם אביה,

״מתשע וחצי בבוקר בערך השתלטו עלינו מחבלים. אני גרה בדירה בקיבוץ. ההורים שלי היו בבית שלהם. התכתבנו ואבא כתב לי שמחבלים הגיעו לבית שלהם, שהם עוברים מדלת לדלת עד שהם פשוט הגיעו אליהם לממ״ד!"

היא המשיכה לתאר את המצב הקשה. "לקחו אותו ואת אמא שלי. אני לא מצליחה ליצור קשר מאז. אני באימה! תצילו אותו, תעשו משהו".

"ראיתי תמונה שלו בטלגרם חטוף בעזה. אני מפחדת, מבועתת, בן הזוג שלי כאן איתי. יש לי גם קרובי משפחה שנחנקים בתוך בית שרוף. אני לא יודעת מה יהיה איתם. כל מה שאני יודעת זה שבשעה עשר וחצי בערך המחבלים השתלטו על אבא ואמא
ומאז אני בטירוף".

דברי המפכ״ל המשטרה כעת בחדר המבצעים של המטה הארצי בירושלים

אלה זועקת: "מי יכול לעזור לי? הירי כאן לא נפסק! תעזרו לנו!"

לפי הערכות, בכמה יישובים בעוטף מתנהלים קרבות בין מחבלים לשוטרים. בשדרות הושגה שליטה על תחנת משטרה ומחבלים חוסלו. באירוע בני ערובה באופקים גם נפגעו אזרחים ושוטרים ובנתיבות עדיין מתנהל מרדף אחרי מחבלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר