ברשת 13 צריכים להבין שהעסק הקולינרי הזה צריך לסגור את שעריו

אם זה גמר גדול של תוכנית ריאליטי, עדיף למנכ"ל הנכנס של רשת 13 לא לדמיין איך נראו הפרקים בדרך אליו • נועם פתחי על סוף העונה של "אוטו אוכל"

זרקו שם מיליונים לפח. "אוטו אוכל". צילום: רשת 13

למנכ"ל רשת הנכנס, אמיליאנו קלמזוק, מחכה הרבה עבודה בפריים טיים המדשדש של הזכיינית, אבל דבר ראשון עליו לצפות בגמר "אוטו אוכל" ששודר אתמול. כי אם זה הגמר הגדול, הוא לא רוצה לדמיין איך נראו התוכניות בדרך אליו.

הצצה מתוך "אוטו אוכל". באדיבות רשת 13 (ארכיון)

עם רייטינג תוכניות בוקר שסיכם בממוצע 4.1 אחוזים, שזה כנראה אומר שאת רגע הגמר ראו עוד פחות מזה - לא באמת צריך להיות אסף גרניט בשביל להבין שהעסק הקולינרי הזה צריך לסגור את שעריו.

"אוטו אוכל", צילום: רשת 13

אם נחשוב על זה, מה יכול להשתבש בריאליטי אוכל שמורכב מידועני השקות, שחלקם מגלים כישרון קולינרי של רווק בפלורנטין? גם כשעושים הנחת סלב לסלבס שהסכימו להביך את עצמם עם מנות של מזנון בריכה בקאנטרי, וגם אם זה ממש מובן שרשת נתקעה עם פרויקט שצולם לפני המלחמה - זרקו שם מיליונים לפח כאילו היו מנה שהאחיות כרקוקלי הכינו.

"אוטו אוכל", צילום: רשת 13

וזה לא שהתחום כולו נמצא בקשיים. "מאסטר שף" מתבשלת כעונה מוצלחת וחיים כהן עושה מ"שום, פלפל ושמן זית" מטעמים גם ברצועת שישי המאתגרת. עכשיו, כש"אוטו אוכל" הגיעה לסיומה, שמישהו ינהג את הפוד טראק אל המצוק הקרוב ויזרוק איזה סלע טוב על דוושת הגז.

גילוי נאות: הכותב משמש לעיתים פאנליסט בערוץ 14 ובכאן 11

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר