אין טעם: "אוטו אוכל" - ריאליטי דל מהזן שלפני המלחמה

רשת השיקה תוכנית ריאליטי ללא פואנטה ברורה • אם זה חומר הגלם לעונה הקרובה, הרי המסקנה חייבת להיות: איזה מזל שהצופים לא צריכים לטעום את האוכל • האם עברנו את 7 באוקטובר כדי ששוב נוכל לשרוף את המוח מול מבחן טעימות של סלבס שלא יודעים לבשל?

מזל שהצופים לא טועמים את האוכל. צילום: מתוך רשת 13

עובדה: לא כל אדם מפורסם יודע לבשל. עוד עובדה: כמעט כל אדם חצי-מפורסם יכול להשתתף בתוכנית ריאליטי בישולים כלשהי ולעשות כאילו הוא טבח-על.

רשת השיקה אתמול עונה חדשה של "אוטו אוכל VIP" - תחרות בין זוגות סלבריטאים סוג ב' או ג', שרובם הודו מההתחלה כי אין להם יכולות להתגאות בהן במטבח. אחד מצטיין בחיתוך סלט, אחרת שמה את הז'יטונים על הקובה של חמותה, ועוד אחת בקושי מוכנה לטעום מאכלים שהם לא שניצל. אם זה חומר הגלם לעונה הקרובה, הרי המסקנה חייבת להיות: איזה מזל שהצופים לא צריכים לטעום את האוכל.

אסף גרניט ב"אוטו אוכל", צילום: מתוך רשת 13

המשתתפים דווקא טעמו הרבה. הם נסעו לטעום פירות בבוסתן, אחר כך חזרו לטעום בישולים באולפן, טעמו בשר בהכנת אסף גרניט ורותי רוסו, טעמו את המנות של המתחרים האחרים, ובסוף הביאו אנשים זרים לטעום מה יצא. כל כך הרבה טעימות, שהרכיבו טעימה ממושכת של מציאות מדומה ללא בעיות, צרות ומלחמות.

ריאליטי דל, צילום: מתוך רשת 13

"אוטו אוכל" היא ריאליטי דל מהזן שלפני המלחמה. הקצבים של "קופה ראשית", אנטולי וניסים, מתחרים נגד הבוזגלוס, האחיות כרקוקלי, הזוג מ"האח הגדול" והמקעקעת של סי היימן, בתחרות על טעם וריח עם חוקים לא ברורים. מה הפואנטה? היא לא משמעותית כמו האפשרות לדחוף כמה שיותר תוכן פרסומי בשעה וחצי. בסוף העונה ייבחר זוג מנצח, ואז נשאל את עצמנו: למה זה היה טוב? האם לכל דבר בחיינו חייבת להיות משמעות? האם עברנו את 7 באוקטובר כדי ששוב נוכל לשרוף את המוח מול מבחן טעימות של סלבס שלא יודעים לבשל?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר