השביעי בתוך חמש שנים: מנכ"ל חדש לרשת 13

אמיליאנו קלמזוק (50), בעל ניסיון של 25 שנים בתעשיית הטלוויזיה בחו"ל, יחליף את יורם אלטמן • הוא עלה עם משפחתו ב-2019 ולא מוכר בתעשייה המקומית

קלמזוק.לצד משרדי רשת 13. צילום: ללא קרדיט

מנכ"ל חדש לרשת 13: אמיליאנו קלמזוק יחליף את יורם אלטמן, שהודיע על עזיבה לפני שלושה חודשים.

קלמזוק (50) בעל ניסיון של יותר מ-25 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתעשיית הטלוויזיה והבידור בארה"ב, באמריקה הלטינית ובאירופה. הוא יזם ויועץ במקצועו. קלמזוק הקים חברות כמו Raze וייעץ לחברות נוספות בהן Sony Entertainment Ventures , Time Inc והסטארט אפ הישראלי Deepdub.

יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13 היוצא, צילום: נועה ניר

קלמזוק לא מוכר ופעיל בתעשייה המקומית ועל פי ההודעה הרשמית, ניסיונו המקצועי נפרש על פני ניהול ערוצים, כמו גם הפקה של תוכן מתוסרט ולא מתוסרט בקבוצת Fox Entertainment Group ברחבי העולם. בנוסף כיהן כמנכ"ל קבוצת Shine Group Americas.

קלמזוק עלה לישראל עם משפחתו מלוס אנג'לס בשנת 2019, ובחודשים האחרונים הצטרף להנהלת רשת 13 כיועץ מקצועי.

נדב טופולסקי, יו"ר דירקטוריון רשת 13, מסר: "אנו שמחים לצרף לשורותינו את אמיליאנו כמנכ"ל החדש של רשת 13. עם ניסיונו העשיר והרקורד המוכח שלו בתעשיית המדיה והבידור, אנו בטוחים שיוביל את הערוץ להישגים חדשים. אנו מצפים לעבוד יחד איתו בשיתוף פעולה הדוק כדי להמשיך ולייצר תוכן מעניין וחוויות חדשות לצופים שלנו".

חברי דירקטוריון רשת 13, ג'יימי קוק, סגן נשיא בכיר ב-Warner Bros Discovery (מדינות המזה"ת), ודני כהן, נשיא Access Entertainment, הוסיפו: "ניסיונו הרחב של אמיליאנו בשוק הטלוויזיה והתוכן הגלובאלי הוא נכס עצום לרשת 13".

מנכ"ל חדש, רשת 13, צילום: גדעון מרקוביץ

אמיליאנו קלמזוק: "לכבוד הוא לי להצטרף לצוות של רשת 13, ואני מודה לבעלי המניות ולדירקטוריון על הבעת האמון. אני מאמין שבאמצעות יצירתיות ועבודה קשה, נוכל להשיג תוצאות נהדרות יחד, לטובת רשת 13, מדינת ישראל ואנשיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר