יין, אסאדו ו-7 באוקטובר: "שום, פלפל ושמן זית" התאימה את עצמה למציאות – וזה עובד

בתפריט: שיחה אינטימית עם חיים ילין • ברקע: מינון מדויק של בישולים ודיבורים באדיבות חיים כהן • את ההצלחה מרגישים ברייטינג, אבל כמו החיים שלנו - זה מלוח מדי

"שום, פלפל ושמן זית". צילום: מתוך כאן 11

הטלוויזיה עושה קולות של חזרה לשגרה. שמתם לב שתוכניות האוכל הן הראשונות לשוב? "אוטו אוכל" משודרת בערוץ 13, "מאסטר שף" ו"המטבח המנצח" מתוכננות לחזור בחודש הבא לערוץ 12, והקאמבק הגדול מכולן - "שום, פלפל ושמן זית", שעלתה מחדש בכאן, לראשונה מאז 2017. כי אוכל זה קונצנזוס. לתוכניות בישול יש ריח של בית, טעם של פעם ושקט מסוג אחר. משפחות יכולות לצפות בהן בלי חרדה, מכיוון שהסכינים אולי חדות, אבל הן חותכות רק ירקות וסטייקים. ולכן, גם כשקשה ועצוב - תוכניות אוכל היו ויהיו הכי נוחות לעיכול.

הצצה ל"שום, פלפל ושמן זית" // צילום: באדיבות כאן 11

"שום, פלפל ושמן זית", תוכנית הבישול הראשונה ששודרה בישראל (1998), הייתה זו שגרמה לנסיקה במעמדו של חיים כהן. כהן ידע תמיד להציג מינון מדויק של בישולים ודיבורים, וזה עדיין קורה - בתוכנית הבכורה של העונה החדשה, בשישי, הוא ניהל שיחה אינטימית ליד הסירים עם חיים ילין על אובדן והתמודדות, תוך קיפול אמפנדס וערבוב צ'ימיצ'ורי. המתכון הטלוויזיוני החדש שלנו: כוס יין, אסאדו ו-7 באוקטובר.

נוחה לעיכול - אבל מלוחה מדי, צילום: מתוך כאן 11

אנשים רעבים לטלוויזיה אחרת, ולראיה - "שום פלפל" הייתה התוכנית הכי נצפית אתמול בתאגיד, גם אם לא סיפקה אסקפיזם אמיתי. "תראה את הצבע של הבשר הצלוי. איזה יופי. זה מלא טעם. בוא נטעם, נראה מה חסר לנו פה. ממממ... מלח", אמר השף אחרי טעימה ראשונה. "שום פלפל" אולי צלויה היטב, מלאה בטעם, אפויה בנוסטלגיה ובאהבה לאוכל - אבל היא מלוחה מדי. כמו החיים שלנו. מלצר, יצקו לנו יותר מדי מוות בצלחת.

שום, פלפל ושמן זית, כאן 11, שישי 19:10

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר