החשש - המילים יתפרשו כפוליטיות: השיר לאירוויזיון שוכתב שוב

כפי שנחשף לראשונה ב"ישראל היום": השיר שכתבו אבי אוחיון, קרן פלס וסתיו בגר נבחר שוב ובמקום October Rain הוא הוחלף ב-Hurricane • כעת נודע לנו כי גם בגרסה החדשה הם נדרשו לעשות תיקונים

עדן גולן. צילום: קוקו

פרסום ראשון: סאגת האירוויזיון מסרבת להסתיים. אחרי שכתבו טקסט חדש, יוצרי השיר לאירוויזיון התבקשו היום לשנות פעמיים נוספות חלק מהטקסט מחשש שהן עשויות להתפרש כפוליטיות. כידוע, בסוף השבוע הוקפצו היוצרים של שני השירים הסופיים בדרישה לכתוב מילים חדשות.

עדן גולן רגע אחרי ההכרזה על זכייתה ב"הכוכב הבא". צילום: משה בן שמחון (ארכיון)

השיר שכתבו אבי אוחיון, קרן פלס וסתיו בגר נבחר שוב ובמקום October Rain הוא הוחלף ב-Hurricane.

כעת נודע כי גם בגרסה החדשה שנכתבה הם נדרשו לעשות תיקונים שוב ושוב. על פי גורם המעורה בפרטים הם התבקשו אתמול בלילה לשנותו פעם שנייה היום, ואף ייתכן שיתבקשו שוב כדי להמנע מפסילה נוספת.

יו"ר הוועדה המקצועית לבחירת השיר, עפרי גופר: "אנחנו משוכנעים שלצד הלחן החזק והביצוע העוצמתי של עדן – אירופה והעולם לא יוכלו להישאר אדישים לשיר".

עדן גולן, צילום: ללא

עדן גולן, נציגת ישראל באירוויזיון, מסרה: "זו שנה אחרת ושונה, ואנחנו מתמודדים עם דברים שלא התמודדנו איתם בשנים קודמות. חשוב לי יותר מתמיד לייצג בכבוד את המדינה שלי ואם זה יקרה אעבוד הכי קשה כדי לדעת שמהצד שלי עשיתי את כל מה שאני יכולה".

כפי שפורסם ב"ישראל היום" לראשונה - הטקסט החדש של השיר יתבסס על המלודיה של "אוקטובר ריין", שנפסל על ידי איגוד השידור האירופי. בניגוד לגרסה המקורית שעסקה במשבר הלאומי והמלחמה בארץ, השיר החדש עוסק באישה צעירה שיוצאת ממשבר אישי, אולם המנגינה, כאמור, נשארה אותו דבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר