בין שלל החידושים המוצגים בימים אלו בתערוכת שנחאי ישנם גם לא מעט חידושים רלוונטיים עבור השוק הישראלי, אותם אנחנו צפויים לראות על כבישי הארץ כבר השנה. אחד הדגמים החדשים והמעניינים הללו הוא אומודה 7. אומודה הוא מותג יצוא של קבוצת צ’רי שהוא למעשה מותג תאום של המותג ג’אקו שכבר נמכר בישראל.
בעוד ג’אקו הוא מותג בעל אפיון יוקרתי, שימושי עם קריצה לשטח, אומודה הוא מותג שמכוון יותר עבור לקחות המחפשים רכבים יוקרתיים עם גישה טכנולוגית. מסתבר שהסינים מאמינים שיש מספיק מקום לשני המותגים הללו זה לצד זה בשוק התחרותי כיום. אומודה 7 הוא למעשה האח של גאקו J7. הוא מתאפיין בעיצוב זוויתי יותר עם חרטום מובלט שמזכיר את דגמי לקסוס העדכניים, הכולל אלמנטים משושים בשבכה וכתאורת יום המוטמעת בפגוש.
בשלב זה נחשף אומודה 7 בגרסת הנעה היברידית-נטענת המצוידת ביחידת הנעה דומה לזו שמותקנת בג’אקו J7. מדובר במערכת המבוססת על מנוע 1.5 ליטר מוגדש בשילוב מנוע חשמלי המייצרים יחד הספק משולב של 340 כ”ס. המפרט המלא של המכונית טרם נחשף, אך באומודה כבר מצהירים על טווח נסיעה משולב של 1,250 ק”מ – כאשר הסוללה מסוגלת לספק טווח נסיעה חשמלי מלא של כ-90 ק”מ.

כמקובל, גם אומודה 7 תצויד במערך מלא של מערכות בטיחות וסיוע אקטיביות לנהג, עם יכולות שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית. בהתאם למיצוב היוקרתי, גם רשימת האבזור צפויה להיות נדיבה. פרטים מלאים אודות הדגם יפורסמו לקראת תחילת שיווק המכונית בישראל במהלך המחצית השניה של השנה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו