לדבר להייטקיסטים בגובה המשכורתלכאורה, הקמפיין של חברת אמדוקס עם נגה ארז נועד רק לעודד גיוס עובדים חדשים, אך בחינה מדוקדקת של המהלך מעידה על רבדים נוספים שמצדיקים את ההשקעה, בהתאם למשברים ולאתגרים החדשים בענףשרה מאיר24.12.2021
הפרסום עובד: כוחו של התת־מודע השיווקיבאמצעות אסוציאציות ומסרים לא מודעים שמושתלים במוח על ידי תמונות, סמלים ומסרים, מצליחים המפרסמים לשחק בצרכנים כבכלי שחמט • אבל מדוע רק חלק מצליחים ואחרים לא? שרה מאיר22.07.2021