בשורה משמחת לטסים ללונדון

מתחילת המלחמה אל על הייתה חברת התעופה היחידה שהפעילה טיסות ישירות לבירת בריטניה • בעוד שחברות התעופה הבריטיות עדיין לא הודיעו באופן רשמי על חזרתן ארצה, חברות אחרות עומדות להכניס תחרות לקו המבוקש

גשר מצודת לונדון. צילום: שמעון יעיש

כל חברות התעופה הבריטיות - איזיג'ט, וירג'ין ובריטיש איירווייז - עדיין לא הודיעו מתי יחזרו באופן רשמי לטוס לישראל, והביקוש לטיסות לבירת בריטניה גבוה מאוד.

עד עכשיו, אל על הייתה חברת התעופה היחידה שהפעילה טיסות ללונדון, אך כעת מודיעה חברת תעופה נוספת על הפעלת טיסות ישירות לאחד היעדים הכי מתוירים ומבוקשים בעולם.

חברת ארקיע הודיעה היום (שני) שתפעיל שתי טיסות שבועיות לנמלי התעופה הית'רו ולוטון כבר מהחודש הנוכחי ובמהלך חודש מרץ, אך כרגע לא ברור אם החברה תמשיך בטיסות הישירות ללונדון גם באפריל ומעבר לכך.

מטוס ארקיע (ארכיון), צילום: קוקו

המחיר ההתחלתי יהיה 439 דולרים לאדם, לטיסות הלוך וחזור. הטיסות יופעלו בימים שני, רביעי וחמישי לסירוגין. ההצטרפות של ארקיע לקו תל אביב-לונדון מכניסה תחרות ראשונה בטיסות ליעד המבוקש, מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל.

חברת וויז אייר ההונגרית צפויה לחזור לישראל החל מ-1 במרץ, ואם לא יהיו שינויים גם היא צפויה להפעיל טיסות ישירות ללונדון. לצד הטיסות ליעד, צפויה וויז אייר להפעיל טיסות ישירות גם לרומא, בודפשט, קרקוב, סופיה ובוקרשט, כאשר החברה תפעיל שתיים עד שלוש טיסות שבועיות לכל אחת מהערים.

נמל התעופה הית'רו, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר