בעקבות המצב: השינוי המשמעותי בכרטיסי הטיסה בחברות הישראליות

חברות התעופה הישראליות הבינו שישראלים רבים מעוניינים לטוס, אך חוששים לקחת סיכונים • בעקבות כך, כל חברות התעופה הישראליות יצאו במדיניות ביטולים זמנית חדשה, שתאפשר גמישות בכל מה שקשור לנושא הביטולים

מטוס אל על (ארכיון). צילום: קוקו

בשבועות האחרונים נרשמת עלייה ברורה במספרי הנוסעים וישנם לא מעט ישראלים שמעוניינים להזמין טיסה לחודשים הקרובים, אך חוששים מהמצב הביטחוני ומחוסר הוודאות. בעקבות המצב, החליטו בשלוש חברות התעופה הישראליות לשנות את מדיניות הביטולים לתקופה מסוימת, אספנו עבורכם את המידע העדכני ביותר בעניין הזה.

באל על פרסמו הבוקר כי מי שיזמין טיסות שימריאו בין התאריכים 1 בפברואר 2024 עד 30 באפריל 2024, יוכל לבטל את הטיסה ללא תוספת תשלום, עד 24 שעות לפני ההמראה. החברה לא תחזיר את הכסף ללקוח, אך תציע שובר למימוש עתידי במלוא הסכום. חשוב להדגיש שזה לא כולל הזמנות קבוצתיות, כרטיסי לייט או כרטיסי בונוס.

מטוס ישראייר, צילום: צילום: מוני שפיר

בחברת ישראייר מציעים הטבה שמאפשרת ביטול ללא עלות עד 14 ימים לפני מועד הטיסה למזמינים עד ה- 15.1.24 חבילות נופש, טיסות וטיולים מאורגנים ליציאות בחופשת הפסח ובחודשי הקיץ בין התאריכים 1.4.24 - 31.8.24. במקרה של ישראייר, מדובר בהחזר כספי מלא ולא שובר למימוש עתידי, אך אפשרות הביטול היא עד שבועיים לפני ההמראה ולא 24 שעות קודם לכן.

בחברת ארקיע הודיעו כי מי שמזמין עד 31 בדצמבר 2023, החברה תאפשר לו לבטל עד 30 יום לפני מועד הטיסה ללא דמי ביטול למזמינים טיסות בין אפריל לאוקטובר 2024, כולל חגים. 

מטוס ארקיע, צילום: צילום: קוקו

במקביל לחברות התעופה, ישנן חברות כמו השטיח המעופף, שמציעה לבטח את ההזמנה ב-35 דולרים לאדם ובכך תאפשר החזר כספי מלא עד חמישה ימים לפני ההמראה. המגמה בענף התיירות נוטה לכיוון שמאפשר גמישות לנוסעים, וזאת במטרה לאפשר להם להרגיש נוח יותר עם הזמנת החופשה הבאה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר