איש עסקים מאורנג' שבקליפורניה נשדד בשבוע שעבר שעבר לאחר שהשוויץ באינסטגרם בשעון יוקרה שענד. השעון, בשווי של 600 אלף דולרים, שייך למותג היוקרה ריצ'רד מיל השווייצרי. שעוני ריצ'ארד מיל מתחילים ב-60 אלף דולרים לשעון ויכולים להגיע עד למיליון דולרים לפריט.
ב-15 באוקטובר ארבו שלושה גברים לאיש העסקים לאחר שצפו בחשבון שלו ברשתות החברתיות. הם הגיעו בכלי רכב וחסמו אותו במקום החנייה שלו כשעמד לצאת. השלושה משכו את הקורבן מכלי הרכב והיכו אותו.
לדברי הקורבן, התוקפים היו חמושים והם קרעו ממנו את שעון היוקרה - ונמלטו מהמקום. "ניסיתי להחזיק את הדלת בשתי הידיים ולמצוא את כפתור הנעילה. הבחור עם הקפוצ'ון הלבן ישב על הפנים שלי וצרח 'תירו בו, תירו בו!'.אני לא יודע למה אני חי עכשיו", סיפר.
העמוד שלי באינסגרם פרטי, אבל ברור שזאת הייתה טעות לפרסם שם משהו כזה.
בצילומי מעקב מטושטשים, נראה שאחד הגברים איבד את המסכה שלו במהלך המאבק האלים. הקורבן מציע פרס של 50 אלף דולרים למידע שיוביל למעצר התוקפים שלו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו