ההצלחה המטורפת של Temu: מציעה מתנות בשווי 15 מיליון דולר

אפליקציית המסחר, שבעבר הואשמה בגניבת פרטים ממשתמשיה, שילמה על שלוש פרסומות במהלך משחק הסופרבול ושניים אחריו - פרסומות בזמן משחק ההכרעה הפופולרי יקרות במיוחד, ונעות בין 6.5-7 מיליון דולר לפי ההערכות

אפליקציית Temu. צילום: רויטרס

שנה לאחר שהופיעה פרסומת שלה בגמר הסופרבול הנחשק לראשונה, אפליקציית המסחר טימו (Temu) עושה זאת שנית, והפעם מציעה לרוכשים בה מתנות וקופונים בשווי 15 מיליון דולר. כזכור, נחשף כי האפליקציה מציעה סחורה במחירים זולים באופן מחשיד, דבר שמעלה תמיהה בקרב משתמשים רבים ברחבי העולם, כמו גם חששות מפני חדירה לפרטיות, גישה לנתונים אישיים ושימוש לרעה בנתוני אשראי של לקוחות.

החברה שמבוססת בבוסטון ושייכת לקבוצת PDD, שעומדת גם מאחורי ענקית הקניות הסינית Pinduoduo, שילמה עבור שלוש פרסומות במהלך המשחק ושתיים אחריו, כאשר ידוע שפרסומות מדובר במשחק ההכרעה הפופולרי יקרות במיוחד. אלו שבסופרבול 2024 נמכרו בתעריפים גבוהים יותר מהמשחק בשנה שעברה, עם טווח של 6.5 עד 7 מיליון דולר לכל שידור של 30 שניות בערוץ הטלוויזיה CBS.

אתר המסחר המקוון של Temu, צילום: AP

עם מסר פרסומי שקורא לצרכנים "לקנות כמו מיליארדר", הפרסומת של Temu מציגה סכנה משמעותית לפרטים האישיים שלכם, אך מתהדרת במציאות שנעות בין 99 סנט ל-9.99 דולר.

החברה הושקה בארצות הברית בספטמבר 2022, כמה חודשים לפני הפרסום הראשון שלה בסופרבול שנה שעברה. מאז התרחבה החברה ליותר מ-15 מדינות, כולל בריטניה, מקסיקו, גרמניה ואוסטרליה, ובשנה שעברה החלה לשלוח גם לישראל. חברת הנתונים Sensor Tower ציינה כי האפליקציה של Temu הייתה השמינית בגודלה בכמות ההורדות בשנה שעברה ברחבי העולם והגיעה למקום הראשון בארצות הברית.

חברת הנתונים סיפרה כי טימו "כבשה לחלוטין את הצרכנים במהלך השנה שעברה", כאשר היא צברה 51 מיליון משתמשים פעילים בחודש ינואר בלבד, עלייה של כמעט 300% מ-13 מיליון בחודש המקביל בשנה שעברה. רוב הוצאות החברה היו על פרסום והיא הייתה המפרסמת השנייה בגודלה ברשתות החברתיות השייכות לקבוצת מטא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר