ביונסה מטריפה את המעריצים ומכריזה על אלבום חדש בסגנון שונה לחלוטין

הכוכבת הכריזה על הפרויקט במסגרת פרסומת ששודרה בסופרבול • הזמרת האהובה לרוב מזוהה כאייקון פופ ואר נ' בי• מדוע בחרה ליצור שירים חדשים בז'אנר שאינו אופייני לה?

ביונסה במהלך סיבוב ההופעות "רנסנס". צילום: Getty Images

במהלך גמר הסופרבול שהתקיים הלילה (בין ראשון לשני), הכריזה ביונסה על אלבום חדש שיהיה בסגנון קאנטרי. הזמרת הופיעה בפרסומת שעשתה לחברת הסלולר האמריקנית "וריזון", כאשר בסופה היא אמרה "שחררו את המוזיקה החדשה". באותו הרגע שוחררו לאוויר העולם שני סינגלים חדשים, בנוסף להכרזה על אלבום חדש, כאמור.

האלבום החדש ייקרא "Act II", וייצא ב29 במרץ. ככל הנראה, האלבום ייחשב לחלקו השני של האלבום "Renaissance", שיצא ביולי 2022. שני הסינגלים שכבר יצאו מתוך האלבום הקרוב, "Texas Hold 'Em" ו-"16 Carriages", זמינים בשירותי הסטרימינג השונים ומצביעים על העובדה כי האלבום החדש ינוע על הסקאלה שבין קאנטרי ורוק.

הסינגל "Texas Hold 'Em" מתחיל בצלילי גיטרה מהירים ועובר למקצב מקפיץ בעוד ש-"16 Carriages" מהווה בלדה אפית המשלבת גיטרה ועוגב.

גם מהבחינה הויזואלית אפשר להבין כי ביונסה בחרה להדגיש את סגנון הקאנטרי של האלבום. עטיפות שני הסינגלים כוללות תמונה של הזמרת, כשהיא חובשת כובע בוקרים.

ביונסה, צילום: AP

ניתן להבחין כי בשנים האחרונות ביונסה עוברת בין סגנונות מגוונים ומושפעת מעולמות מוזיקליים שונים, שכן אלבומה האחרון התאפיין בעיקר בסאונד דיסקו וברפרנסים שונים לתרבות הנשפים של שנות ה-70 בארצות הברית.   

כאשר חושבים על המעבר בין פופ לקאנטרי, אי אפשר שלא לחשוב על טיילור סוויפט, שהחלה את דרכה כזמרת קאנטרי ועשתה מהפך משמעותי לפני כעשור. בעוד שסוויפט הגיעה מעולמות הקאנטרי ועברה אל הפופ, נדמה כי כעת ביונסה עושה את הדרך ההפוכה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר