ראש הממשלה בנימין נתניהו הדגיש אמש (חמישי ) בפני השרים כי "אף חייל לא מוגבל בשטח". זאת במהלך ישיבת הקבינט שהייתה סוערת על רקע ההגבלות האמריקניות לפעילות בלבנון.
נתניהו: "ללוחמים בדרום לבנון יש חופש פעולה מלא// איתי בית-און, לע"מ
"כל איום מיידי - החיילים בשטח מגיבים", אמר נתניהו.
השר איתמר בן גביר הגיב: "ומה קורה עם איום מתהווה? אם רואים את חיזבאללה מתחמש, למה לא מפרקים אותם?"
השרה אורית סטרוק: "זה זוכה לביקורת מצד החיילים, שמרגישים שהם כמו במטווח. טוב שמגיבים לכל איום מיידי".
הרמטכ”ל אייל זמיר: "אתם רציתם הפסקת אש".
בן גביר: "אני לא רוצה הפסקת אש, בדיוק בגלל זה".
נתניהו: "האמריקנים מבינים את זכותנו להגן על עצמנו".
השר ישראל כ”ץ: "כל חייל יכול להגיב באופן מיידי".
השר יצחק וסרלאוף: "אבל לא מעבר לקו הצהוב".
השרה סטרוק: "חיזבאללה ממשיך להזרים תחמושות".
השר כ”ץ: "יש יתרונות ויש חסרונות להפסקת האש, אבל אנחנו לא מסכנים שום חייל".
השר בן גביר: "יש חיילים שנפצעו. זו הזדמנות להקריס את ההסכם. אפשר לכסח במאות מטרות ולהפציץ אותם".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו