קצין נפצע בינוני ועוד קצין ושלושה לוחמים נפצעו קל בעקבות התקלות עם מחבל אמש (חמישי) בדרום לבנון. האירוע הקשה התרחש בזמן "הפסקת האש" שהוכרזה, שוב, לפני שבוע.
נתניהו: "ללוחמים בדרום לבנון יש חופש פעולה מלא// איתי בית-און, לע"מ
הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו. בסביבות השעה 22:00, במהלך פעילות מבצעית של צק״ח (צוות קרב חטיבתי; ל.ש) 679 במרחב הביטחוני בבית יאהון, מחבל מארגון הטרור חיזבאללה ששהה במבנה השליך רימון לעבר הכוחות.
תוך דקות ספורות, הכוח ירה לעבר המחבל, שחוסל בנקודה. באירוע נפצעו קצין לוחם באורח בינוני וקצין לוחם ושני לוחמים באורח קל. כמו כן, חטיבת האש של אוגדה 91 תקפה בירי ארטילרי וירי מהאוויר לעבר מספר תשתיות טרור במרחב.
התקרית מתרחשת על רקע המגעים בין ישראל ללבנון שיימשכו היום בוושינגטון, וכן הדיווחים - שהוכחשו בירושלים - כי ישראל החלה לסגת מחלק מהנקודות בארץ הארזים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו