לאחר שהודה בקיום יחסי מין עם תלמיד: מנהל בית הספר לאומנויות נחקר במשטרה ושוחרר

אודי קליין, שנחשד כי ניהל קשר מיני עם תלמיד, זומן לתשאול שארך כשעתיים במשטרת מרחב ירקון ושוחרר בסיומו למעצר בית בתנאים מגבילים • טרם הוגשה תלונה כנגדו והוא נחשד בביצוע מעשים מגונים בקטין

אודי קליין, מנהל בית הספר לאומנויות. צילום: גדעון מרקוביץ

לאחר שפורסם כי מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב, אודי קליין, בן 46, ניהל קשר מיני עם תלמיד, הוא זומן היום (רביעי) לתשאול במשטרת מרחב ירקון. התשאול נמשך שעתיים ובסיומו קליין שוחרר.

התשאול בתחנת המשטרה ברמת החייל היה בנוגע לפרסומים השונים באשר לקשריו הרומנטיים של המנהל, לכאורה, עם צעירים קטינים בגיל ההסכמה והוא נחקר בחשד למעשים מגונים.

המורה יותם אוקון ירצה שבע שנות מאסר לאחר שהורשע באונס תלמידה (ארכיון) // צילום: משה בן שמחון


עו"ד אסף טל המייצג אותו מסר: "אנו מברכים על פעילותה המהירה והנחרצת של משטרת ישראל שתשים סוף לשמועות המכוערות והטחת ההאשמות הפרועה בעיתונות, אודי שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ושב לביתו כצפוי כשמדובר בעניינים שאין בהם כל חשד פלילי".

כזכור, הצעיר, שהיה קטין בעת ניהול הקשר היה תלמיד בבית ספר אחר, לא תחת המנהל, ונעזר בו בפרויקט עליו עבד. הוא מסר את פרטי הקשר בעדות. הקשר בין השניים נמשך תקופה של מספר חודשים, עוד בטרם מלאו לתלמיד 18, אך מלאו לו 16 שהינו גיל ההסכמה. המנהל מסר בתגובה כי הוא דוחה את האמירה שמדובר ביחסים לא הולמים. לטענתו אלו התקיימו במסגרת שאין לה כל קשר לתפקידו והם הסתיימו אחרי זמן קצר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר