מכשיר השמיעה החדש Oticon Real . צילום: Oticon

הכי קרוב לשמיעה טבעית: מכשיר השמיעה החדש Oticon Real הגיע לישראל

מכשיר השמיעה Oticon Real מבית מדטון-הדים, יסייע לכם לשמוע טוב יותר, ולשפר את איכות חייכם. המכשיר עם בינה מלאכותית וכן חידושים פורצי דרך שמאזנים באופן מיידי ומדויק קולות פתאומיים שקטים וחזקים

  

בשיתוף מדטון הדים

הקולות והצלילים שמקיפים אותנו ומלווים אותנו בכל שלב בחיים, מסייעים לנו להיות חלק בלתי נפרד מהסביבה, ומעניקים לנו תחושת שייכות בפעילויות חברתיות ומשפחתיות. 

צחוק הנכדים והנכדות, שיחה עם החברים או ארוחה משפחתית הם רגעים חשובים שאנחנו רוצים ליהנות ולהרגיש חלק מהם.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>

חווית שמיעה טובה יותר

מכשיר השמיעה החדש Oticon Real משולב בינה מלאכותית ומעניק רמה חדשה ואחרת של איכות הצליל. הוא מציע נוחות וכן חידושים פורצי דרך שמאזנים באופן מיידי ומדויק קולות פתאומיים שקטים וחזקים - רעשים הנובעים מרוח, מגע של השיער או של המשקפיים במכשירי השמיעה. באמצעותו תוכלו להישאר חדים בפחות מאמץ, וליהנות מחווית שמיעה עשירה המתייחסת גם לפרטים הקטנים.

מכשיר השמיעה שיסייע לכם לשמוע טוב יותר, צילום: Oticon

פתרון לבעיית רעשי הרוח והמגע במכשירי השמיעה

מכשיר השמיעה החדש Oticon Real נותן פתרון לבעיית רעשי הרוח והמגע במכשירי השמיעה. הטיפול ברעשים הללו נעשה באופן מתקדם שמונע אובדן של מידע חשוב. במכשירים החדשים שולבה טכנולוגיית ™RealSound, במסגרתה פותחו מנגנונים משוכללים, שמטרתם להתמודד ולמגר ככל הניתן את הרעשים המטרידים. לצורך כך צוידו המכשירים בגלאים חכמים ומהירי פעולה, שמאתרים את הצלילים בסביבתנו ומעבירים אותם לתהליך עיבוד מורכב, אשר בסופו מושג צליל באיכות אופטימלית שמגיע לאוזני המשתמש. התוצאה היא גישה לכל ספקטרום הצלילים עם פירוט ובהירות, תוך הגנה מפני רעשי רוח ורעשי מגע.

טכנולוגיה מתקדמת

מכשיר השמיעה, שמבוסס על פילוסופיית BrainHearing™, מאפשר למשתמש לשמוע את כל הקולות הרלוונטיים שנמצאים בסביבתו. באופן זה תומך המכשיר בפעילות הטבעית של המוח, כיוון שהוא מאפשר למוח לבחור במה להתמקד.
מכשיר השמיעה כולל מנגנון בינה מלאכותית בשם "רשת עצבית עמוקה" (Deep Neural Network (DNN. מערכת זו למדה לזהות מאפיינים מדויקים של צלילים רבים באמצעות חשיפה חוזרת אליהם, וכך מאפשרת למכשיר השמיעה להסתגל במהירות לשינויים בסביבת המשתמש, ולשדרג את חווית השמיעה שלו.

עיצוב דיסקרטי ואלגנטי

מכשיר השמיעה Oticon Real מעניק לכם אפשרויות נוספות ביחד עם איכות צלילים יוצאת דופן. הוא זמין במגוון אפשרויות, עם סוללה נטענת או עם סוללה חד פעמית, וכן בתשעה צבעים, כך שתוכלו לבחור את התצורה שמתאימה לכם. כמו כן, מכשיר השמיעה יכול להתחבר באמצעות טכנולוגיית Bluetooth למכשירים שונים ביניהם הטלפון הנייד, הטלוויזיה ועוד.

זכאות למכשירי שמיעה במימון קופות החולים או המדינה

חשוב שתדעו כי קיימת זכאות לקבל מכשירי שמיעה במימון קופות החולים במסגרת סל הבריאות הממלכתי אחת ל-3.5 שנים, על פי ההסדר שלכם בקופת החולים.

צוות מקצועי וקשוב

אנו במדטון-הדים שמים דגש על חשיבות השמיעה לאיכות החיים. החברה היא חלק מקונצרן השמיעה William Demant, בה אפשר למצוא פתרון נרחב לכל תחומי השמיעה, החל משלב הדיאגנוסטיקה ועד לשלב השיקום.

יש לנו צוות מקצועי, קשוב וזמין שיעזור לכם בתהליך לשמיעה טובה יותר. קלינאי וקלינאיות התקשורת שלנו יסייעו לכם בתהליך התאמת מכשירי השמיעה החל משלב האבחון, ייעוץ ובחירת מכשירי השמיעה, כיוון המכשירים באופן יסודי ומותאם, וליווי לאורך הדרך.
גם בימים אלה אנו מבינים את הצורך במתן שירות רציף, ואתם מוזמנים ליצור קשר ונעשה כל שביכולתנו לסייע לכל מי שמתקשה בשמיעה או בתפעול מכשירי השמיעה.

צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אתכם להתייעצות ולהתנסות חינם במכשירים החדשים. אנא מלאו את פרטיכם בקישור המצורף ונחזור אליכם בהקדם.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>

בשיתוף מדטון הדים