קרוז ליין. צילום: NCL

הישראלים חוזרים להפליג - מהם היעדים הפופולאריים ואיפה אפשר לקבל את ההטבות הכי משתלמות?

עונת הקיץ מתקרבת, והישראלים חוזרים להפליג לקרוזים חובקי עולם. על רקע החזרה של חלק מחברות התעופה הזרות לישראל, היום הרבה יותר קל להגיע לנקודות היציאה של הקרוזים היוקרתיים ביותר בעולם. הפטור מויזה 'מסובכת' לארצות הברית מגדילה את ההיצע. מהם היעדים הפופולאריים בקרב הישראלים? ומהן ההטבות שמציעה ענקית הקרוזים NCL לישראלים?

בשיתוף NCL

רק לפני מספר חודשים, ענף התיירות כולו נעצר לחלוטין. היום, הישראלים מוכנים להביט קדימה ולשריין לעצמם חופשות חווייתיות מיוחדות. על רקע חזרת מרבית חברות התעופה לישראל – והגדלת היצע הטיסות לחו"ל, הישראלים חזרו להזמין חבילות שיט וקרוזים חווייתיים המפליגים ממגוון נקודות ברחבי העולם - ואל היעדים האקזוטיים ביותר.

מהן הנקודות שהכי חשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים בקרוז הבא שלכם?

קרוז היא חוויה של 'הכל כלול' במקום אחד - אל תתפשרו על איכות

קרוז הוא חוויה בלתי נשכחת המשלבת טיול מרגיע על הים, אינספור פעילויות ואטרקציות על הסיפון והזדמנות לבקר במקומות חדשים ללא צורך בארגון ותכנון. פורקים מזוודות פעם אחת בתחילת החופשה, וממשיכים במסע מיעד ליעד.

על מנת להבטיח שהחוויה תהיה מושלמת בדיוק כמו שחלמתם, חשוב לבחור בחברת קרוזים המפעילה אוניות ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על גמישות מקסימלית.

חברת NCL (נורוויג'ן קרוז ליין) מפעילה חבילות קרוזים קרוב לשישה עשורים ליותר מ-400 יעדים ברחבי העולם, על גבי 20 אוניות מהחדשניות בעולם. NCL היא אחת החברות המועדפות על הישראלים בכל הנוגע לחופשות שייט. בשנה האחרונה זכתה החברה בתואר 'חברת הקרוזים המובילה באירופה' - ­זו השנה ה-17 ברציפות ו'חברת השייט המובילה במזרח התיכון' זו השנה השנייה ברציפות, מטעם World Travel Awards.

לכן, כדאי לכם לבדוק את חבילות הקרוזים של NCL ואת ההטבות הייחודיות לקהל הישראלי – מה ש'עושה את ההבדל' עבורכם.

היעד הנכון - עם האונייה הנכונה

חשוב לבחור את היעד לקרוז שלכם בהתאם להעדפות התרבותיות שלכם, תחזית מזג האוויר ונוחיות/זמינות/עלות הטיסה הנוחה בדרך לנקודת היציאה. כל מסלול, כל יעד- והקסם שלו.

לכן, כדאי לבדוק את המסלולים הזמינים בתאריכים המיועדים, ולהבין מהם היעדים המסקרנים ביותר עבורכם. קרוז הוא הזדמנות מופלאה לבקר במקומות שלא הייתם מגיעים אליהם בחופשה 'רגילה', לפגוש תרבויות ממספר מדינות בטיול אחד, ולהמשיך ליהנות מכל הפינוקים של האונייה בדרך מתחנה לתחנה.

מהים התיכון ועד אלסקה והקריביים - כל האפשרויות פתוחות, בהטבות מיוחדות

הקרוזים של NCL מגיעים כמעט לכל מקום על פני כדור הארץ, החל מהים התיכון, דרך הפיורדים ועד אלסקה והאיים הקריביים.

אין דרך טובה יותר לחוות את הים התיכון, עם מזג האוויר החם והאווירה התוססת על חופיו, מאשר בשיט של NCL. זו ההזדמנות לחוות מוזיקה שמחה, טעמים ותרבויות שונות. המסלולים של NCL עוברים ביוון, רומא ועד קאן והריוויירה הצרפתית. האתרים האיקוניים ביותר בתרבות המערבית מחכים לכם ביעדים שהם בגדר חובה.

הקרוזים של NCL יכולים לקחת אתכם ליעדים בספרד ובפורטוגל, החל מברצלונה השוקקת עם ה'לה רמבלה' והאומנות של גאודי, דרך פאלמה דה מיורקה ואתרי הנופש, ועד ליסבון והתרבות הפורטוגזית הייחודית שלה.

במסלולי הקרוזים העוברים באוקיינוס האטלנטי תוכלו לבקר ביעדים כמו פריז, עיר האורות הנצחית על המוזיאונים שלה ומגל האייפל האגדי, בריסל, אמסטרדם ועד ללונדון הקרירה. המסלולים שיוצאים לפיורדים ולסקנדינביה ייקחו אתכם דרך הערים הצוננות של נורבגיה ועד איסלנד, שם מחכות לכם תופעות טבע שלא תראו בשום מקום אחר.

מגוון אוניות

NCL מציעה מגוון אוניות שנותנות לכם הזדמנות ייחודית להתאים את החופשה שלכם לצרכים ולחלומות שלכם - הן על הסיפון והן על החוף. האוניות החדשות ביותר של החברה יוצאות לקרוזים באיים הקריביים, לצלילי מוזיקת הקליפסו, מזג האוויר הנפלא, הצלילות והחוויות המסעירות ביעדים האקזוטיים ביותר. למי שמעדיף חוויה יוצאת דופן מזג אוויר קצת יותר צונן, הקרוזים של NCL לאלסקה כוללים פעילויות בטבע עוצמתי, צפייה בלווייתנים, ביקור בקרחונים מרהיבים וכל מה שיש לאלסקה המופלאה להציע.

בין האוניות בצי של החברה תוכלו למצוא את סדרת "Prima Class", הכוללות את אוניות Norwegian Prima ו-Norwegian Viva. התוספת האחרונה לצי של החברה היא Norwegian Aqua, המשויכת לקטגוריית Prima Plus, שתהיה מוכנה להפלגה ב-2025.

התאימו את החדר לאופי הטיול, צילום: NCL

התאימו את החדר לאופי הטיול

בנוסף להתאמת האונייה והיעדים, חשוב לבחור את החדר שיספק את החוויה הנכונה עבורכם. הספינות של NCL מציעות חוויה המתאימה לכולם, החל מחדרי סטודיו ידידותיים למטיילים הנוסעים לבד, דרך חדרים עם מרפסות לזוגות ומשפחות, ועד לסוויטות 'גן העדן' המפוארות (The Haven), המהוות התגלמות היוקרה.

רוב הנוסעים מעדיפים חדר הממוקם במרכז האונייה, כדי ליהנות מגישה נוחה לכל הפעילויות ומוקדי העניין. אם אתם מתכננים ליהנות הרבה מחוץ לחדר, אפשר להסתפק בחדר פנימי המשמש בעיקר לשינה. מי שמתכנן לחזור לחדר באמצע היום למנוחה, יעדיף חדר גדול יותר עם מרפסת. הבחירה בידכם!

חוויה מסביב לשעון - קולינריה, פעילויות ספורט, ספא ובידור

חלק בלתי נפרד מחוויית השיט היא הפעילות העשירה והמגוונת על סיפון האונייה. בספינות של NCL תוכלו למצוא מסלול מרוצי קארטינג חשמלי רב-מפלסי, מתחמי ספא עם יותר מ-50 טיפולים מפנקים, מגרש משחקים אינטראקטיבי (Galaxy Pavilion) המאפשר גם חוויית VR, מתחמי גיימינג וארקייד לכל המשפחה ועוד.

הפינוק על הסיפון האוניות של נורוויג'ן קרוז ליין ממשיך גם בחוויה קולינרית מגוונת, הכוללת יותר מ-20 אפשרויות לארוחות מפנקות מהמטבח הבינלאומי. אפשר יכולים לבחור לאכול בחדרי האוכל המרכזיים, המזנונים או במסעדות הפועלות 24 שעות ביממה.

הטבת Free at Sea מבטיחים לעצמם גמישות עם חוויה קולינרית בלתי נשכחת, בכל שעה שנוחה לכם.

כאשר השמש שוקעת על הסיפון, החגיגות מתחילות. ספינות הקרוזים של NCL מציעות מופעי בידור עטורי פרסים ומופעים אינטראקטיביים מדהימים. המופעים הם חלק אינטגרלי בחוויה ואסור לפספס אותם!

כדאי להזמין מספר שבועות מראש מקום במופעי הבידור, במסעדות המיוחדות, טיפולי ספא וסיורי חוף, על מנת להבטיח את החוויה המלאה. לעומת זאת, אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית עם ילדים, כדאי לחכות לאותו יום כדי להזמין מקום במסעדה לפי ההעדפות שלהם, שנוטות להשתנות כל הזמן.

ההטבה הנוכחית של NCL כוללת הנחה עד 35% במגוון הפלגות – ובנוסף/במקביל עד 300$ נקודות זיכוי לטיסה לאדם (בהפלגות נבחרות ובכפוף לתקנון). כל הזמנה כוללת בר פתוח, חבילת דקות WiFi וזיכוי לטיולי חוף (בכפוף לתנאים).

חופשה עם NCL כוללת שילוב מושלם של חופשה בראש שקט וביקור במגוון יעדים מרתקים, חדר פרטי ומפנק, ארוחות מיוחדות, חטיפים ופינוקים 'סביב השעון' ומופעי בידור עטורי פרסים. לצידם פעילויות מים מהנות, פארקים ופעילות ספורט, פעילויות לנוער ומועדוני ילדים ועוד.

בין אם אתם מתכננים בריחה רומנטית, הרפתקה משפחתית או טיול של חברים, בקרוזים של NCL תוכלו למצוא את החוויה המתאימה עבורכם.

למידע נוסף או להזמנת שייט החלומות, צרו קשר במספר (3) 3741396, בקרו ב-NCL.COM או צרו קשר עם סוכן הנסיעות שלכם.

בשיתוף NCL