אודי קליין, מנהל בית הספר לאומנויות בת"א, הוא שניהל קשר מיני עם תלמיד

הצעיר, שהיה קטין בעת ניהול הקשר היה תלמיד בבית ספר אחר • הקשר בין השניים נמשך תקופה של מספר חודשים, עוד בטרם מלאו לתלמיד 18, אך מלאו לו 16 שהינו גיל ההסכמה • בנוסף, דווח כי המנהל התכתב באפליקציית היכרויות עם בן 16 ששנה קודם לכן היה תלמיד שלו • שמו של בית הספר נקשר בעבר בפרשייה אחרת, במסגרתה המורה יותם אוקון אנס תלמידה שלו ולאחרונה נגזרו עליו שבע שנות מאסר

אודי קליין. צילום: מתוך פייסבוק

אודי קליין, מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב, הוא מנהל התיכון שניהל קשר מיני עם תלמיד.

הצעיר, שהיה קטין בעת ניהול הקשר היה תלמיד בבית ספר אחר, לא תחת המנהל ונעזר בו בפרויקט עליו עבד. הוא מסר את פרטי הקשר בעדות.

הקשר בין השניים נמשך תקופה של מספר חודשים, עוד בטרם מלאו לתלמיד 18, אך מלאו לו 16 שהינו גיל ההסכמה. במשרד החינוך ציינו כי הפרטים יועברו לבדיקת משטרה.

עוד פרסם הכתב עמרי מניב בחדשות 12 כי המנהל התכתב באפליקציית היכרויות עם בן 16 ששנה קודם לכן היה תלמיד שלו.

המנהל מסר בתגובה כי הוא דוחה את האמירה שמדובר ביחסים לא הולמים. לטענתו אלו התקיימו במסגרת שאין לה כל קשר לתפקידו והם הסתיימו אחרי זמן קצר.

המכתב לסגל: "לא פעלתי באופן שאינו הולם"

בהודעה שפרסם ושיגר לסגל ההוראה של בית הספר כתב המנהל: "צוות יקר ואהוב שלי, חושב שאתם יודעים שלעולם לא אעשה דבר כדי לפגוע במי מכם או במי מתלמידינו. חושב שאתם יודעים שבית הספר הזה, אותו אני זוכה לנהל זה למעלה משש שנים, הוא הדבר החשוב לי מכל, העשייה המשמעותית מכל עבורי.

הפרסומים מהיממה האחרונה יוצרים ספק באמירות אלה, ואני מבקש להבהיר כי הייתי ועודני מחויב לבית הספר, לרווחתכם ולקידום הערכים עליהם בית הספר מושתת. מבקש להבהיר כי גם לאור הדיווחים ביממה האחרונה, לא פעלתי באופן שאינו הולם ולא עשיתי דבר כדי לפגוע באיש.
בנסיבות הללו, מצאתי לנכון לצאת לחופשה לפרק זמן מסוים על מנת לאפשר שקט ועבודה סדירה בחזרה מהחופשה.

אוהב ומאמין ביכולת של הצוות המופלא הזה להתגבר גם על התקופה הזו. שלכם, אודי".

יותם אוקון. הואשם באונס תלמידה, צילום: יהושע יוסף

לא הפעם הראשונה

יצוין עוד, כי זו לא הפעם הראשונה בה בית הספר לאומנויות בת"א מעורב בפרשה מינית בה מעורבים סגל ההוראה והתלמידים. בבית הספר אותו ניהל המנהל קליין, לימד גם המורה יותם אוקון שאנס תלמידה שלו ולאחרונה נגזרו עליו שבע שנות מאסר. בזמנו הועלו טענות כי בית הספר השתיק וטייח את המקרה.

אודי קליין עצמו לקח חלק בצוות מייעץ אותו הקים ארגון הנוער הגאה איגי, שנועד למנוע פגיעות מיניות לאחר שהתפוצצה פרשת גל אוחובסקי. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר