האונס בגדרה: מעצרו של החשוד הוארך, כתב אישום יוגש בימים הקרובים

ברכאת אבו עסה יישאר במעצר חמישה ימים נוספים, כאשר במשטרה סבורים שגובשו מספיק ראיות על מנת להעמידו לדין • החשוד בשלב הזה מכחיש את כל המיוחס לו

אבו עסה החשוד באונס בגדרה על רקע הזירה, צילום: אבי מועלם, השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

המשטרה הגישה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד ברכאת אבו עסה החשוד באונס של א' תושבת גדרה בביתה. שוטרי ימ"ר גיבשו תשתית ראייתית משמעותית, ועל פיה הפרקליטות תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד אבו עסה. 

השר בן גביר עם המפגינים בעיר גדרה בעקבות האונס בעיר, צילום: לירון מולדובן

בבית המשפט הוארך הבוקר מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים. הפרקליטות תבקש גם לאחר כתב האישום להשאיר אותו במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

אבו עסה נכון לעכשיו מכחיש את כל החשדות המיוחסות לו, אך גורמים במשטרה טוענים כי ישנן ראיות חזקות כנגדו.  

החשוד פרץ לדירה בגדרה במהלך הלילה, כאשר הוא טיפס דרך המרפסת ונכנס פנימה, שם תקף פיזית את אם המשפחה, קשר אותה ואנס אותה באכזריות.

"פחדתי שהוא ירצח את ילדיי"

א' התראיינה בסוף השבוע לראשונה למהדורת החדשות של ערוץ 12, וסיפרה על רגעי האימה. "נשכתי אותו, גררתי ספות וניסיתי להתעמת איתו עד שהגעתי למצב שהוא אמר לי: 'אם את לא שותקת, אני ארצח אותך'. הפחד שלי היה שהוא ירצח את ילדיי ואותי - אז נכנעתי".

קרוביה של א' סיפרו בראיון ל"ישראל היום" על הימים שאחרי התקיפה: "א' נאבקת לשמור על השפיות, היא יוצאת מהבית רק לטיפולים או לפגישות עם המשטרה ועם עובדות סוציאליות.

קרובות של התקפת מספרות על מצבה כיום, צילום: אפרת אשל

"היא מחזקת את חבריה ההמומים במילים: 'אל תבכו עלי, נס שאני בחיים', אבל בלילות חוזרים הסיוטים, והיא משחזרת שוב ושוב את הטראומה".

לפי החשד, ברכאת אבו עסה, בן 21 מהפזורה הבדואית הוא הצעיר שתקף את א'. הוא נעצר כיממה וחצי לאחר המקרה ובימים אלו מוחזק במעצר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר