קובי צדק

חברת אקסיטו ממנה סמנכ”ל שירות ומכירות

חברת אקסיטו, המתמחה בפתרונות ענן ואבטחת מידע, הודיעה על מינויו של קובי צדק לתפקיד סמנכ"ל השירות והמכירות בחברה

[object Object]

בשיתוף PRONLINE

המינוי מהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה וההתמודדות עם אתגרים חדשים בתחום חוויית הלקוח (Customer Experience) בעידן הבינה המלאכותית AI .

קובי צדק מביא עמו ניסיון של למעלה מעשור בתחומי השירות, המת”ל (מכירות טכנולוגיות) וניהול לקוחות, הוא עתיד להוביל את מהפכת השירות הדיגיטלי.
שילוב טכנולוגיות אלו יסייע בשיפור חוויית הלקוח, קיצור זמני תגובה והפחתת תלות במענה אנושי במקרים שגרתיים, תוך שימור נגישות לנציגים במקרים מורכבים יותר.

בשנים האחרונות אקסיטו מושכת אלייה לקוחות שדורשים סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לשירות ואבטחת מידע, בדגש על לקוחות הפועלים תחת רגולציות מחמירות כגון חברות נסחרות בבורסה, מוסדות פיננסיים, גופים ביטחוניים ותאגידים בינלאומיים.
החברה רשמה זינוק משמעותי במעמדה בשוק הענן, בעיקר בשל היכולת שלה לספק מעטפת טכנולוגיות לחברות לחברות גדולות ומורכבות מאוד שלא בהכרח מתאפשר לחלק גדול מחברות הענן בישראל.

בתפקידו החדש, צדק יהיה אמון על יצירת תהליכים חדשניים שיחזקו את מחויבות החברה ללקוחותיה, תוך הקפדה על התאמה לצרכים רגולטוריים משתנים ושיפור מתמיד של חוויית השירות והמכירה, השאיפה היא להפוך את שירות הלקוחות ל-Data-Driven Service, שיתבסס על ניתוח נתונים בזמן אמת (Real-Time Analytics) כדי לזהות מגמות, להקדים תקלות ולייעל את ממשקי השירות.

חזון 2025 – אוטומציה, יעילות וגמישות

לקראת שנת 2025, צדק צפוי להטמיע תהליכים חדשים שמטרתם לקצר את זמני ההמתנה, לשפר את זמינות השירות ולאפשר ללקוחות לבצע פעולות רבות בעצמם מהלכים אלו יצמצמו את הצורך בפנייה ישירה למוקד התמיכה, תוך שמירה על רמות שירות גבוהות.

למרות שמתכונת העבודה באקסיטו היא ארבעה ימים בשבוע, שירות הלקוחות של החברה ממשיך לפעול 24/7, הודות למודל גמיש שבו חלק מעובדי השירות יכולים לבחור את יום החופשה שלהם מבלי לפגוע בזמינות השירות.
צדק מתכנן להמשיך ולייעל את המודל הזה, תוך חיזוק מנגנוני השירות ושמירה על שביעות רצון גבוהה של הלקוחות.

ניהול כולל של השירות והמכירות

בתפקידו החדש, צדק יהיה אחראי על ניהול מערך השירות והמכירות של החברה, הכולל מנהלי תיקי לקוחות, צוותי מת”ל בשטח, המכירות ומרכז התמיכה של אקסיטו,  הדגש יושם על שילוב בין שירות טכנולוגי מתקדם למערכות CRM חכמות (Customer Relationship Management)  שיאפשרו חוויית לקוח מותאמת אישית.

מינויו של קובי צדק משקף את מחויבותה של אקסיטו למצוינות בשירות וליכולת שלה להתאים את עצמה לעולם טכנולוגי משתנה במהירות, תוך שמירה על איכות וחדשנות בשירות ללקוחותיה.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף PRONLINE