שיווק דיגיטלי ופרסום לחברות ועסקים – בשיטה המשיקה לעולמות ה-Customer Success

חדשנות שיווקית: עדי כהן מוביל גישה פורצת דרך בספרא דיגיטל

עדי כהן צילום לימור צל גוזלן

בשיתוף ספרא

החברה משיקה מודל חדש לשיווק עסקים, המשלב בין אסטרטגיות שיווק מסורתיות לבין התאמה אישית ושירות לקוחות מתקדם. בתפקידה החדש, עדי כהן, כסמנכ״לית שיווק ומכירות, תתמקד ביצירת סינרגיה בין עסקים לצוותי השיווק של החברה, תוך שילוב עקרונות מעולמות ה- Customer Success.  מהלך זה צפוי לשפר את השירות, לחזק את הקשר עם הלקוחות ולספק פתרונות שיווק מותאמים לצרכים הייחודיים של כל עסק.

חברת ספרא דיגיטל הודיעה על מינויה של עדי כהן לתפקיד סמנכ״לית שיווק ומכירות. כהן, בעלת ניסיון עשיר בעולם השירות והמולטימדיה, מצטרפת לחברה לאחר 13 שנים משמעותיות בחברת YCD, שם ביססה את מעמדה כמובילה בתחומה.

במסגרת תפקידה החדש, כהן תשמש לא רק כסמנכ״לית שיווק ומכירות, אלא גם כמתאמת בין עסקים לצוותי השיווק של ספרא, בתפקיד המשיק לעולמות ה-Customer Success. מינוי זה צפוי לתרום לייעול ושיפור תהליכי השירות של החברה ולחיזוק הקשר עם לקוחותיה.

עדי כהן התייחסה למינוי ולאופן העבודה החדשני המתוכנן ואמרה: “את ספרא אני מכירה כבר יותר מעשור. מהרגע הראשון הרגשתי את החיבור המיידי. החומר האנושי שמרכיב את החברה הזו מדהים אותי בכל פעם מחדש – אנשים מקצועיים, שחקני נשמה שמדברים בגובה הלב. היה לי ברור שזה רק עניין של זמן עד שאצטרף למשפחה הזו. אני מתרגשת מאוד מהדרך המשותפת שלנו ובטוחה שאוסיף מהניסיון והידע שלי לתמהיל המיוחד של ספרא.”

מנכ״ל החברה, ניר דוד, הוסיף: “בספרא אנחנו כל הזמן בוחנים כיצד להשתפר ולהביא ללקוחות שלנו את הערך הגבוה ביותר. אנחנו בטוחים שעדי, עם הניסיון, ההבנה העמוקה של השוק, והגישה החדשנית שלה, תסייע לנו לדייק את תהליכי העבודה ולחזק את המובילות שלנו בתחום.”

המינוי של עדי כהן הוא צעד נוסף בחיזוק המערך הניהולי של ספרא דיגיטל ובהתאמתו לצרכי השוק המשתנים.

מעניינים לשמוע על השירות? לפרטים כנסו לאתר של ספרא

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף ספרא

כדאי להכיר