בשיתוף webot
“הטלפון לא הפסיק לצלצל, היומן היה מפוצץ בפגישות, ואת הלילה הייתי מבלה מול המחשב בעדכון פרטי לקוחות. היום הכל השתנה.”
מאחורי השינוי המדהים הזה עומדים שני יזמים, ירדן בן עזרא וחיים בן דנן. “הכל התחיל במשרד תיווך בחדרה ” מספר ירדן. “ישבנו עם קבוצת מתווכים והקשבנו לקשיים שלהם – התסכול, העומס הבלתי אפשרי, החשש לאבד לקוחות. ידענו שאפשר לעשות את זה אחרת.”
שנתיים של פיתוח אינטנסיבי הולידו פתרון מהפכני. “המטרה הייתה ליצור מערכת שתהיה כמו עוזר אישי למתווך,” מסביר חיים. “בינה מלאכותית שמקשיבה לשיחות, מבינה צרכים, ומייצרת התאמות מדויקות בזמן אמת.”
“המערכת פשוט מדהימה,” מתלהבת אור, מתווכת מחיפה. “ביום הראשון שלי איתה, היא כבר יצרה התאמה מושלמת בין דירה חדשה לזוג שחיפש לפני חודש. תוך שבוע סגרנו עסקה. זה היה הרגע שהבנתי שמשהו גדול קורה פה.”
הטכנולוגיה החדשנית חוללה מהפכה במשרדי תיווך גדולים. “זה שינה את כל הדינמיקה במשרד שלנו,” מספר קורנפלד, מנהל משרד תיווך באילת. “אני רואה בזמן אמת מה קורה עם כל נכס, איזה התאמות נעשו, ואיפה אפשר להשתפר. זו רמה חדשה לגמרי של ניהול.”

.
“יום אחד,” מספר אבי, מתווך מירושלים, “קיבלתי התראה על דירה שבדיוק נכנסה לשוק. המערכת מיד זיהתה שיש לי לקוחות שחיפשו בדיוק כזו דירה לפני חודשיים. הם היו המומים שזכרתי את הדרישות שלהם בכזה דיוק – אבל האמת היא שהמערכת עשתה את כל העבודה.”
“הסיפור האמיתי,” אומר ירדן, “הוא הדרך שבה הטכנולוגיה שלנו משנה חיים. אנחנו לא סתם מייעלים תהליכים – אנחנו מאפשרים למתווכים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. לתת שירות אישי ומדויק יותר, ובסוף היום – גם לחזור הביתה בזמן.”
“כשאנחנו שומעים את הסיפורים של המתווכים,” מסכם חיים, “אנחנו מבינים שיצרנו הרבה יותר ממערכת טכנולוגית. יצרנו שותף אמיתי למסע של כל מתווך – שותף שעוזר להם להצליח, לצמוח, ולהגשים את החלום שלהם.”
לפרטים נוספים WEBOT / וויבוט
בשיתוף webot