איך משרדי פרסום מתאימים את עצמם לצרכים של הצעירים?

משרדי הפרסום משווקים לבני דור ה-Z נתונים מעניינים המשפיעים על קבלת החלטות מהירה

ai

בשיתוף Exactive

זה מהר יותר מכל דור קודם, והסיבה היא ככל הנראה החשיפה לטכנולוגיה מגיל צעיר. הקשב המהיר הזה משנה את כל חוקי המשחק עבור מומחי שיווק ופרסום. אז איך משרדי הפרסום נערכים לכך? המומחים של חברת Exactive מסבירים.

אותנטיות כערך מוביל, על פי ערכי דור ה-Z

כולנו חשופים כיום להרבה מאוד תוכן ובפרט תוכן שיווקי. לכן משרד פרסום המבקש לפנות לדור ה-Z חייב להבין אילו ערכים מובילים את הדור הזה. אחד הערכים החשובים ביותר הוא אותנטיות. צעירים היום מזהים במהירות חסרת תקדים מתי תוכן מרגיש מזויף או מניפולטיבי. הם מגיבים למסר כזה בהתעלמות מוחלטת או אף בתגובת שלילית שהופכת לוויראלית.

חברות כדוגמת Exactive נערכות לכך בצעדים מתאימים. בין היתר השיווק מתבסס על תכנים ומסרים אמינים, תוך הדגשת ערכים אמיתיים, לצד שפה צעירה המדברת אל בני הדור הצעיר. פרסומאים מביני עניין יודעים כי הדור הצעיר מחפש מותגים שלא רק מדקלמים מילים כמו “ערכים”, אלא גם באמת מעריכים ערכים ורוצים לקדם ערכים חיוביים. הנתונים מראים שקמפיינים שמשלבים בהם ערכים, מסרים אמינים ואותנטיות רבה משיגים הערכה ומעורבות עצומים מצד בני דור ה-Z.

חדשנות בשפה, חדשנות טכנולוגית

נזכור כי דור ה-Z נולד בטבעיות היישר לתוך סביבה דיגיטלית. הוא בעל נטייה כמעט מולדת לזיהוי חדשנות טכנולוגית, זה ברור מאליו. עבורו, שמרנות וקפיאה על השמרים אינם באים בחשבון. לפיכך, בחברת  Exactive מקפידים להתאים את עצמם בכל עת לציפיות ולנטיות של הדור הצעיר, כאשר מדובר בקמפיינים שפונים לטווח גילאים זה.

בין היתר, צריך כל זמן לאמץ את הסגנון החדשני של השפה, הביטויים, סגנון הביטוי. לרוב השיווק קצר ותכליתי אך גם יצירתי. השימוש בשפה צריך לבוא לצד אימוץ חדשנות טכנולוגית. בעזרת הבנה עמוקה, כלים טכנולוגיים והתעדכנות מתמדת, בפניה אל צרכני דור ה-Z צריך להעניק חווית משתמש מאוד אישית, מאוד ייחודית. כל זאת משתלב עם דרכי ביטוי טכנולוגיים מהמילה האחרונה. למשל שימוש בבינה מלאכותית, שימוש בכלים של מציאות רבודה, מציאות מדומה וכמובן פעילות שיווקית אינטראקטיבית, יוזמת וגם מגיבה. זהו חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית. בפרסום, כדי להוביל ולחדש, צריך לפתח ללא הרף חוויה דיגיטלית ייחודית, אופי שמושך את העין, את הלב ואת הרגש.

תוכן קצר ובעל אימפקט חזק

הצורך בהעברת מסר זריז ויעיל הוביל לפיתוח פורמטים חדשים של תוכן שיווקי. סרטוני וידאו קצרים, מימים משעשעים, סטוריז בעלי אימפקט, כל אלה הפכו לכלים המרכזיים בארגז הכלים של משרדי הפרסום שפונים לצרכני דור ה-Z.

Exactive מקפידה לייצר תכנים, שיטות פעולה וקמפיינים, התפורים למידותיהם של מותגים שמדברים אל לב הצעירים. יש צורך בהבנה של פלח שוק זה לצורך יצירת תוכן שמותאם במיוחד לפלטפורמות החביבות על דור הצעירים. אינסטגרם, טיקטוק וכיוצא באלה, עובדים באופן אחר לעומת פלטפורמות יותר בוגרות. הבנה של הפלטפורמות לצד הבנה של השפה השיווקית הפונה לצעירים פירושם – תוצאות. אנשי הפרסום שלנו בפלח שוק זה מבינים את מהות הדינמיקה הייחודית של כל פלטפורמה, איך עושים בה שימוש וממה להימנע בפניה לקהל היעד הרלוונטי. הגישה מתבססת על זיהוי הנושאים החשובים באמת לקהל היעד הצעיר ויצירת קמפיינים שמשלבים מסרים חברתיים, ערך שיווקי, חיזוק המותג ואימפקט חזק.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף Exactive

כדאי להכיר