קידום ממומן בגוגל: טיפים של מומחה פרסום בגוגל

כמעט כל עסק מכיר כיום בחשיבות של קידום בגוגל. בין אם מדובר על קידום אורגני של אתר האינטרנט שלו ובין אם מדובר על קידום ממומן.

Pixabay

בשיתוף boostit

מה שחשוב לדעת הוא שבכדי שהקידום יתבצע בצורה הטובה ביותר ויביא בסופו של דבר לתוצאות הרצויות, יש צורך לבחור מומחים בקידום ופרסום בגוגל, אשר מכירים היטב את שיטות הפרסום השונות ובעלי יכולת להביא את התוצאות הטובות ביותר. אם אתם שואלים את עצמכם מהו קידום ממומן בגוגל ומהם היתרונות שלו, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קידום ממומן בגוגל- במה מדובר?

קידום ממומן בגוגל מציע לכל עסק או חברה את האפשרות להופיע בין תוצאות החיפוש הממומנות הראשונות בגוגל, כאשר גולש מחפש שירות או מוצר שהם מספקים. כיצד עושים את זה? באמצעות הקמת קמפיין ובחירה של מילות מפתח רלוונטיות שמאפיינות את המוצרים או השירותים שהעסק מציע. כאשר מנהלים בצורה נכונה קמפיין קידום ממומן בגוגל, בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מחפש מוצרים או שירותים שהעסק מוכר, דף הנחיתה או האתר של העסק יופיעו לו בין תוצאות החיפוש הראשונות.

‍איך עושים את זה?

קודם כל חשוב להבין כי כל עסק כיום יכול לעשות פרסום בגוגל בשיטה הממומנת, הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני שמתחילים בתהליך פרסום ממומן בגוגל: ראשית כל, יש צורך שיהיה חשבון בגוגל אדס. שנית, יש צורך בדף נחיתה או באתר בכדי להעביר את הגולשים אליו. יש צורך לבצע מחקר ממוקד של מילות מפתח וכן, כדאי מאוד לשכור מראש את שירותיו של מעצב גרפי לצורך הכנת באנרים במידה ומקדמים ברשת המדיה. ניתן גם לבחור בקופירייטר לכתיבת המודעות, אך לא חובה.

כל הטיפים לקידום ממומן איכותי

הנה כמה טיפים לקידום ממומן בגוגל שיביא לכם תוצאות טובות

דבר חשוב ראשון הוא לעשות מחקר מילות מפתח איכותי ומקיף. לא כדאי לזלזל במחקר מילות מפתח או לקחת ביטויים שונים כמובנים מאליהם לקמפיין כזה או אחר. מכיוון שיש לא מעט עסקים מתחרים שגם מפרסמים את המוצרים או השירותים שלהם בפרסום ממומן בגוגל וגם מגדירים לקמפיין שלהם מילות מפתח, כדאי לחשוב יצירתי ולמצוא מילות מפתח שהמתחרים שלכם לא חשבו עליהם. כדאי להשקיע גם במחקר מילות מפתח עם זנב ארוך.

כדאי מאוד לבנות את ההיררכיה של הקמפיין בצורה נכונה. אם יש לכם סוגים שונים של קטגוריות לפרסום, כדאי לפצל אותם בקבוצות שונות של מודעות. אם הקטגוריות לא קשורות אחת לשנייה ותחת כל אחת מהן יש תת קטגוריה, כדאי מאוד לפתוח קמפיין ממומן נפרד לכל קטגוריה כאשר תחתיו אפשר להוסיף את תתי הקטגוריות.

דבר חשוב נוסף הוא לבצע אופטימיזציה יומיומית על מילות המפתח שמפעילות את המודעה כאשר המטרה היא לחפש ביטויים שלא רלוונטיים ולהוסיף אותם למילות המפתח השליליות על מנת שלא יופיעו יותר.

הגדרת יעדים ושיפור המודעות

לא כדאי להתחיל קמפיין לפני שמגדירים יעדים. כדאי מאוד להגדיר יעדים מראש להחליט מהם התוצאות שמבחינתכם יוגדר כהצלחה וזאת בכדי לעקוב אחר תוצאות ולהבין האם אתם עומדים ביעדים.

חשוב מאוד שלא להזניח אף מודעה. תבדקו היטב איזה מודעות הן בעלות שיעור קליקים נמוך יחסית ועובדות פחות טוב ושפרו את התיאורים, הכותרות, ההנעה לפעולה וכל מה שצריך על מנת שהמודעה תהיה מוצלחת יותר. חשוב מאוד שכל קבוצת מודעות במסגרת פרסום ממומן בגוגל תכיל לפחות 3 או 4 מודעות, כאשר אחת מהן תהיה מודעה רספונסיבית.

תוספים למודעות ודף נחיתה

כדאי מאוד לברר אודות תוספים שונים למודעות שיהפכו אותן לאטרקטיביות יותר ויגדילו נפח מכירות וכמות לידים וכן, כדאי מאוד להשקיע ביצירת דף הנחיתה שהקלקה על המודעות תוביל אליו שכן,  דף הנחיתה מהווה את הפנים של העסק שלכם ואם כבר גולש הקליק על המודעה הממומנת, המטרה היא שהוא יבצע פעולה כלשהי בדף הנחיתה ועל כן, יש להשקיע בדף נחיתה מדויק, שמעביר את המסר בצורה ברורה וקלילה, הנעה לפעולה טובה, מלל משכנע, גרפיקה מושכת עין ועוד.

המרות ופרסום לקהל היעד

בכדי לעקוב אחר הצלחה של קמפיין ממומן בגוגל, עליכם להגיר מהי המרה מבחינתכם- האם לקוח שמשאיר פרטים זוהי המרה? האם לקוח שמבצע רכישה יוגדר המרה? קודם כל, חשוב לכוון בדף הנחיתה לפעולה אשר אתם רוצים שהלקוח הפוטנציאלי שמגיע אליו יבצע וכן, יש למדוד את התוצאות בהתאם לאחוז המרה.

חשוב שתדעו, גוגל אדס מאפשר לבחור לא מעט פרמטרים להגדרות הקמפיין שלכם על מנת שתגיעו לקהל היעד הרלוונטי לכם בדיוק. בין אם מדובר על סנן באמצעות גיל, מין, מגדר ועוד. כל שעליכם לעשות זה להבין מהם תחומי העניין של קהל היעד שלכם, למי אתם בדיוק מכוונים, מהו המין או טווח הגילאים ועוד. כמו כן, אתם יכולים לסנן מודעות בהתאם להורים או לא הורים, בהתאם למיקומים גאוגרפיים, לתזמן את המודעות שלכם בהתאם לפעילות של העסק ועוד.

כמה זה יעלה לכם?

אחת השאלות שלא מעט בעלי עסקים שואלים את עצמם טרם הם מתחילים בקמפיין קידום ממומן בגוגל היא: כמה זה יעלה לנו? ובכן, כל עסק יכול לפרסם בגוגל בכל תקציב שרק ירצה. כלומר, לא משנה אם מדובר על עסק קטן שאין לו תקציב משמעותי מדי לפרסום או עסק גדול שיש לו תקציב גדול יותר, הרי שאפשר לפרסם מכל סכום שרוצים, אפשר להגדיר תקציב יומי פר קמפיין וכך לדעת כמה בדיוק משלמים בכל חודש ועוד. ההחלטה לגבי כמה להשקיע בפרסום ממומן בגוגל היא החלטה של בעל העסק, בהתאם לתקציב העומד לרשותו לשיווק ולפרסום, בהתאם לתוצאות שהביא לו קידום ממומן, בהתאם לצרכים של העסק ועוד.

מהם היתרונות של קידום ממומן בגוגל?

לקידום ממומן בגוגל יש לא מעט יתרונות:

ראשית כל, מדובר על שיטת פרסום שמביאה תוצאות בטווח הקצר ולכן, אם אין לכם זמן לחכות לתוצאות של קידום אורגני כי אתם עסק חדש שרוצה למשוך לקוחות, כי אתם מפרסמים מבצע מוגבל בזמן, כי אתם רוצים לתת בוסט של קידום ופרסום לעסק שלכם, מדובר על שיטת הפרסום המתאימה לכם.

מעבר לכך, כאשר מפרסמים בצורה נכונה ניתן לקבל עלויות המרה נמוכות.

באמצעות פרסום ממומן בגוגל, כל עסק יכול להגדיר בצורה משמעותית את המודעות למותג שלו ולנהל את התקציב לפרסום שלו בצורה יעילה.

באמצעות פרסום ממומן בגוגל ניתן להגיע לקהל יעד מדויק של כל עסק וזאת באמצעות אפשרויות הפילוח של המודעות.

אם יש לכם אתר איקומרס שהוא אתר מכירות, תהיה לכם אפשרות לקדם אותו בגוגל שופינג ולקבל תוצאות מאוד טובות.

אין ספק שקידום ממומן בגוגל יכול לסייע לכל עסק להגיע ליעדים עסקים בצורה מהירה ונוחה. הוא יכול להיות יעיל מאוד לעסקים שרק התחילו את דרכם וזקוקים לבוסט של קידום ופרסום, אך גם לעסקים ותיקים יותר שזקוקים לרענן את שורות הלקוחות שלהם.

כמובן שעל אף שכל בעל עסק יכול לבצע באופן עצמאי קידום ממומן בגוגל, הרי שבהעדר ידע רחב היקף וניסיון, לא באמת אפשר להגיע לתוצאות טובות ולכן, כדאי וחשוב לפנות למומחה קידום ממומן בגוגל לצורך ביצוע העבודה.

נכתב על ידי מתן אסטון- מומחה פרסום בגוגל

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף boostit

כדאי להכיר