בשיתוף Sindy Dazan Beauty
סינדי דזן היא מאפרת בעלת שם עולמי שיחד עם בעלה יצרה מותג עם מוצרים מדהימים, ואני אומרת את זה בתור חובבת איפור לא קטנה. פגשתי את שניהם לשיחה מרתקת.
“מה אתכם בימים אלה של המלחמה?”“לא קל. הרגשתי שאני צריכה להכיל את הכאב של כל התא המשפחתי שלנו ואת הצורך לתת למען המדינה אז לקחתי את כולם לחלק מוצרי איפור לנשים מהעוטף ולעלות להן חיוך קטן על הפנים. זה חימם לנו את הלב.”
התאמות ייחודיות לצרכי הנשים
סינדי דזן ביוטי הוא מותג שנוצר לפני שלוש שנים אחרי שנתיים וחצי של פיתוח פורמולות ייחודיות ובדיקות מעבדה אל מול כימאים ומהנדסים.
“מרגיש לי שהמעבר ממאפרת לבעלת מותג איפור הוא טבעי.”
“אולי, אבל לא עשיתי את זה בשביל להגיד שיש לי מותג אלא כי אני באמת יודעת מה נשים רוצות וצריכות. אגב, הרעיון בכלל לא היה שלי.”
“של מי?”
“של אלירן. אני נמצאת בתחום כבר 14 שנה, מגיל 16, ותמיד שאלו אותי באיזה איפור אני משתמשת. יום אחר אלירן פשוט שאל אותי עד מתי אני אמליץ על איפור של אחרים.”
“תני לי דוגמא לדגשים שהיו חשובים לך בתהליך הפיתוח.”
“המון דיוק. למשל, בדרך כלל אודם עמיד הוא גם יבש אבל התעקשתי ליצור כזה שלא מייבש. הכל מיוצר במפעלים בארץ כי חשוב לנו לתרום לייצור כחול לבן. מעבר למאפייני המוצרים השקעתי מחשבה גם באריזה, המלל, ההנגשה של האתר ללקוח וכמובן המחיר, אנחנו עסק בוטיק והמחירים מאוד הוגנים.”

.
“ואיך התגובות?”
“מדהימות, הרבה פרגון וביקוש. אנחנו רוצים להתחיל למכור בחו”ל ויש כבר מגעים עם ארה”ב ודובאי.”
ייצור בריא ואקולוגי
מוצרי Sindy Dazan Beauty נמכרים באתר המושקע והנגיש בו תמצאו סרטון הדרכה לגבי כל מוצר, בעיקר עבור נשים שלא יודעות להתאפר. מעבר לכך, סינדי מעלה המון תוכן מעשיר לאינסטגרם.
“ספרו לי על המוצרים.”
“כרגע יש 16 מוצרים באתר ועוד בפיתוח. הם לא מבוססים על ניסויים בבעלי חיים, לא מכילים מתכות ופרבנים וכולם ניתנים למחזור – כמובן שכל המרכיבים מצוינים על האריזה. אנחנו מאמינים בייצור אקולוגי, שמירה על הסביבה ושמירה על בריאות הלקוחות.”
“מה המוצרים האהובים עליכם?”
“אי אפשר לבחור, כל מוצר הוא כמו ילד, כולם חשובים ואיכותיים. יש אודמים עמידים בשלושה גוונים שכל אישה חייבת בתיק האיפור, והם מתאימים לכל גווני העור.”

.
“ממה נובעת ההחלטה להוציא מספר מצומצם של סוגים?”
“בתור מאפרת אני יודעת מה נכון לאישה ואין לי מטרה לבלבל את הלקוחות או לגרום להן לקנות מלא דברים שרובם לא חיוניים.”
“זה באמת יתרון עצום שאת מגיעה מתחום האיפור.”
“אני חיה ונושמת את העולם הזה, משם מגיע הידע. אני יודעת מה חסר בשוק ומה אישה צריכה בשביל להפוך את המראה למושלם. יש לי הבנה מעמיקה בצבעים וחומרים וכמובן שאני יודעת לזהות איכות.”

.
האנשים מאחורי המותג
סינדי ואלירן דזן נשואים כבר 11 שנים. הם הורים לילדה בת 10 בשם איימי ומתגוררים באשקלון, העיר המטווחת ביותר בישראל. “קשה להגיד את זה אבל הטילים הפכו לחלק מהשגרה” מספר אלירן ומוסיף שהם מסתכלים קדימה ומאחלים לימים טובים יותר.
“מה זה מבחינתכם להיות עסק מהפריפריה?
“חשוב לנו להראות שלא רק במרכז הארץ מצליחים. אנחנו גאים בדרך ובעשייה שלנו וגאים להיות מהדרום. הכל תלוי בכח הרצון, באמונה, בהתמדה ובעבודה הקשה 24/7 שמתמקדת בחשיבה על תכנים, שדרוגים ושירות לקוחות טוב.”
“מה חלוקת התפקידים ביניכם?”
“סינדי אחראית על הפורמולות וסוגי המוצרים והיא גם הפנים של החברה כי היא יפיפייה וגם מזוהה עם המותג, ואני אחראי על הפן השיווקי כמו בניית אסטרטגיה, חשיבה על שמות המוצרים והקריאייטיב. כמובן שיש לנו גם צוות נוסף שהוא משפחה.”
“מה התכנונים לעתיד?”
“להוציא מוצרים נוספים ולגדול לשוק הבינלאומי. אנחנו יכולים לספר גם שאנחנו רוצים לצאת עם ליין איפור היפואלרגני ובריא לילדות בשם איימי, שזה הוא שמה של בתנו.”
לפרטים נוספים והזמנות מחברת האיפור המנצחת סינדי דזן ביוטי, לחצו כאן.
***הכתבה נערכה על ידי עדן יצחק Eden-Ink
בשיתוף Sindy Dazan Beauty

