בשיתוף טלקול
על פי סקרים שנעשו עולה כי קרוב ל- 50% מהישראלים רחוקים מלהיות מרוצים משירות הלקוחות שמקבלים בארץ, מאחר וזה מתאפיין בזמני המתנה ממושכים והפנייה לשירות דיגיטלי. רבים מהנשאלים העידו כי הם בוחרים להתנתק מחברות ונותני שירות רעים בניסיון לחפש אחרים.
העובדה כי בתי עסק, נותני שירות, חברות, ארגונים ואחרים משקיעים הון עתק ומחשבה מעמיקה כיצד להשיג לקוחות חדשים, ולשם כך משקיעים בנכסים דיגיטליים, בפרסום חוצה גבולות ומוציאים לפועל פעולות שיווק מתוחכמות, רק כדי לאבד לאחר מכן חלק נכבד מהלקוחות שגייסו, זו נקודה כואבת ומיותרת.
“לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר”
אם נפתח את המילון נגלה כי המילה נאמנות מופיעה לפני המילה שירות, אך במציאות אף לקוח לא נשאר נאמן אלא אם הוא שבע נחת מהשירות שמקבל, וזה נכון לכל סקטור בתעשייה.
לדוגמה,ידוע כי בעשור האחרון בו הבנקים בישראל שדרגו מקצה לקצה את המענה הדיגיטלי שלהם במטרה להקל על השירות שמעניקים. בפועל תוך זמן קצר הייתה זרימה אדירה של לקוחות שהחלו להחליף בנק אחד בשני בניסיון למצוא את הסניף בו הם יוכלו לשוחח עם נציג אנושי, במקום ללכת לאיבוד בלחיצה על מספרים בניסיון נואש להגיע אל המחלקה שהיו צריכים.
זאת בדיוק הסיבה מדוע בשנתיים האחרונות חלק מהבנקים חישבו מסלול מחדש, ויצאו בקמפיין פרסומי גדול עם דגש על שהם מעניקים שירות טלפוני ישיר עם מענה אנושי על ידי אחד מנציגי הבנק.
את מה שהבנקים החלו לעשות רק לאחרונה, חברת טלקול מבצעת בשטח כבר מאז שנת 2005. היא מבטיחה כי כל לקוח יקבל מענה טלפוני מהיר, אדיב וענייני תכף ומיד 24/7, וזה לא היתרון היחיד.
בעזרת השירות שחברת טלקול מעניקה, כל חברה, ארגון, עמותה ונותן שירות חוסכים לעצמם הוצאות של כוח אדם ומשרד. העלות לשירות היא אטרקטיבית ומותאמת אישית לכל אחד בנפרד על פי רמת הפעילות בלבד.
התוצאה היא ראש שקט וזמן פנוי לכל אנשי הצוות שיכולים להתרכז נטו בעבודה, במקום לטפל בטלפונים של לקוחות בצורה חלקית.

.
טלקול– כי חשוב מי עונה עבורכם לשיחות
חברת טלקול היא לא החברה היחידה בישראל שמעניקה שירות של מענה אנושי לעסקים, אך בזכות הניסיון שצברה לאורך השנים ותפיסת העולם שמנחה אותה, היא החברה המתקדמת, האמינה והמקצועית מכולן.
בעזרת מערכת טכנולוגית מתקדמת שבנתה לעצמה, מי שמקבלים שירות דרך חברת טלקול יכולים לקבל הודעה כי לקוח מסוים חיפש אותם בכמה פלטפורמות שונות. דרך הודעה לוואטסאפ, הודעת SMS, מייל או להתמשק ישירות אל מערכת ה- CRM שלכם. כך הם מבטיחים כי כל לקוח שחייג וקיבל מענה ראשוני על ידי צוותי שירות הלקוחות של חברת טלקול, לא יתפספס ויילך לאיבוד לאחר מכן.
מעבר לאדיבות של נציגי שירות הלקוחות מטעם חברת טלקול, הליך העבודה מול נציגי החברה יוצא לדרך בתחקיר מעמיק שנועד לבנות תסריט שיחה מותאם באופן אישי.
מאחר ויש הבדל גדול בין מענה אנושי עבור חברת הייטק, מעבדת מחשבים, עמותה מקומית וחשמלאי פרטי, בחברת טלקול מבקשים להתאים את תסריט השיחה של המענה הטלפוני בדיוק לצרכים של כל אחד בנפרד במטרה להפיק את המיטב מכל שיחה נכנסת.
זאת בדיוק הסיבה מדוע המחלקה של מענה אנושי לעסקים בחברת טלקול מתרכזת אך ורק במענה שירותי ולא על הדרך במכירות או מתן שירות טכני. מבחינתם מי שמנסה להרוויח מספר עולמות בבת אחת מפספס את המטרה ומעניק שירות קלוקל.

.
טלקול– יצירת קשר
על היתרונות הרבים שיש למענה אנושי לעסקים אין עוררין, אך בסופו של דבר כל אחד שואל את עצמו, כמה זה עולה לי?
בחברת טלקול ידאגו לכך שאתם תשלמו את המחיר המשתלם ביותר לשירות ובהתאמה מרבית לרמת הפעילות שלכם.
כך שלא משנה מאיזו זווית תבחנו את הדברים, סל השירותים הכולל שחברת טלקול מעניקה הוא היעיל, המקצועי והמשתלם ביותר.
אם נמאס לכם לפספס שיחות נכנסות של לקוחות בגלל שהתזמון לא היה נוח, מהיום אתם כבר לא תפספסו דבר אלא תרוויחו בענק.
שירות מענה אנושי לעסקים של חברת טלקול ישדרג מקצה לקצה את השירות והתדמית שלכם.
לפרטים נוספים חייגו עכשיו 1700-700-414
בשיתוף טלקול

