לתת לבית את הטאצ‘ האחרון

מכירים את התחושה כאילו משהו חסר לכם בחדר, ישנו משהו שחסרונו גורע מהחוויה העיצובית. חלקנו מייד יודעים מה להוסיף, אחרים זקוקים לקצת השראה. אבל ברגע שנמצאת הדקורציה הזו שהייתה חסרה לכם, אתם מייד מבינים כי זה הפריט שהיה חסר

צילום אלפא נטיקס

בשיתוף HOMEIN

לא סתם אומרים שהשלמות נמצאת בפרטים הקטנים. כל מי שאוהב סביבה מעוצבת מבין שתמיד ישנו איזה פרט קטן שמביא לחלל את השלמות. אולי זה השעון שנותן לחלל קצב ותחושה על זמנית, אולי זו המראה שמעניקה לחלל עומק או כורסה עם הדום קטיפתי שתעניק לחלל סטייל.

מי שאוהב עיצוב ומבין את הערך וההשפעה החיובית של עיצוב בחיי היום יום, בוודאי מחפש אחר אותם פריטים עיצוביים המעניקים לבית את הטאצ‘ האחרון. לפעמים צריך לדעת איפה לחפש את אותם אביזרים דקורטיביים ואקססוריז משלים לבית. והיום יש לכם היכן לחפש ולמצוא את הפריטים שישלימו את עיצוב הבית ויעניקו לו שדרוג משמעותי.

הכירו את אתר HOMEIN, הבית של אוהבי העיצוב שאינם רוצים להתפשר. אלו שלא ימצאו את השקט עד שלא יביאו את עיצוב החלל לשלמות והרמוניה. באתר ניתן למצוא מבחר אביזרים דקורטיביים לבית, אקססוריז ופריטי ריהוט ייחודיים. בעזרת הפרטים תוכלו לאזן את העיצוב הביתי או המשרדי, להביא נגיעה של צבע, להעניק עומק, לעורר את הדמיון, להשרות שלווה ולהשיג את כל המטרות העיצוביות שלכם.

התאמה לכל סגנון עיצובי

כאשר מדברים על עיצוב, לכל אחד יש את העיצוב שלו. העיצוב התואם להעדפותיו האישיות וגורם לו לתחושה נוחה בסגנון שהוא שואף אליו. חלקנו נמשכים אל סגנונות קלאסיים כמו ריהוט אנגלי עתיק, אחרים רוצים בית מינימליסטי עם עיצוב מודרני, בית בסגנון כפרי או סגנונות עיצוביים שונים המבטאים יצירתיות וסטייל.

באתר HOMEIN תוכלו למצוא מבחר אביזרים דקורטיביים לבית בכל הסגנונות. זה המקום בו תוכלו למצוא מראות מעוצבות, סלי כביסה ייחודיים, צמחיה מלאכותית, שולחנות צד, שטיחים ועוד מגוון אקססוריז לבית המשלימים את המראה העיצובי.

עיצוב הבית הופך את חיי היום שלכם לחיים המלאים בחוויה. לעיצוב השפעה גם על התחושות והרגשות , וגם השפעה ישירה על הפונקציונליות. עיצוב נכון יכול להביא לכם נוחות אל חיי היום יום.

בשיתוף HOMEIN

כדאי להכיר