בשיתוף Maxleads
מהו פרסום בפייסבוק?
פרסום בפייסבוק הוא דרך נהדרת לעזור לאנשים הגולשים בפייסבוק להגיע לאתר מסוים לפי המוצרים או השירותים הרלוונטיים להם. המודעה יכולה להכיל סרטון ביוטיוב, קישור לאתר, או מאמר שמפרסם את אחד המוצרים. כשאתם מפרסמים מודעה, אחת המטרות שאתם צריכים להציב לכם היא לקבוע את התנועה שלם הקמפיין. האם הוא יהיה לפי כמות הכניסות של האנשים לקישור? צפיות או חשיפות למודעה?
כשהמודעה שלכם תפורסם, פיקסל של פייסבוק יאסוף עבורכם את המידע הרלוונטי עבורכם שיעזור לכם להבין לכמה אנשים המודעה שלכם הגיעה, והאם החשיפה שלה מספיק טובה. אם הלקוח הפוטנציאלי לוחץ על הקישור הוא מסומן ישר כמבקר והמידע שלו נשמר. זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאלים בפלטפורמה שנגישה לכל החברה.
איך מפרסמים נכון?
קמפיין פייסבוק מוצלח דורש שלבים מדויקים להצלחה מסחררת. למחפשים סדר – אספנו עבורכם את אותם המרכיבים, איתם תראו שיפור בביצועי המודעות שלכם בפייסבוק.
- הגדילו את מספר הלייקים והשיתופים בדף הפייסבוק שלכם
הפוסטים שלכם בפייסבוק צריכים להיות בעלי הרבה לייקים ושיתופים כדי שהרבה אנשים יראו מה אתם מציעים. הרי, אם אנשים אחרים מעריכים את המודעה שפרסמתם, כנראה שזה מוצר טוב. יש לכם שתי אפשרויות כשאתם יוצרים קמפיין בפייסבוק. ברירת המחדל היא ליצור תוכן חדש עבור כל סט של מודעות ולצאת למסע פרסום, אבל קיימת אפשרות נוספת שנקראת “השתמש בפוסט הנוכחי” שלא הרבה אנשים מכירים אותה. היא נחשבת לטכניקה יעילה מאוד והיא עוזרת לכם להגדיל את מספר הלייקים והשיתופים שלכם עבור מטרת הפרסום. עליכם להשתמש באפשרות של “השתמש בפוסט קיים” כדי לחבר את כל המעורבות של האנשים בפוסטים שלכם בקמפיין אחד מוביל.
הרבה עסקים מצליחים משתמשים בטכניקה הזאת שעוזרת להם לקבל מאות עד אלפי לייקים למודעות הפייסבוק שלהם. הגישה הפשוטה ביותר ליצירת פרסום אפקטיבי היא לפרסם בהתחלה את הפוסט הפרסומי בדף הפייסבוק של העסק שלכם. אחר כך, בכל פעם שתצאו למסע פרסום חדש, תוכלו לבחור את הפוסט שכבר היה מקושר אליו חברתית ולהנות מהשיתופים והלייקים הרבים. - השתמשו ברימרקטינג – רימרקטינג הוא כלי שמאפשר לבעלי העסקים לגשת אל המשתמשים שביקרו באתרים ולהמשיך להציע להם פרסומות נוספות.
איך זה מתבצע? זה ממש פשוט. פשוט “משתילים” שורת קוד של פייסבוק בדף האתר שלכם באופן שהמבקרים לא רואים אותו בצורה חד משמעית. מה שהקוד הזה עושה הוא לזהות משתמשים שרשומים בפייסבוק והם ביקרו לפחות פעם אחת באתר, מה שהופך אותם ללקוחות פוטנציאלים. ניתן לעשות זאת לפי כתובת המייל, סקירת תנועה באתר, פעילות באפליקציה או מעורבות של האנשים בפוסטים בפייסבוק.
כשאתם פותחים בקמפיין פרסומי בפייסבוק, תוכלו לבחור בראש העמוד את הקהל שמותאם אישית, ולבחור לאילו אנשים תרצו להגיע, לדוגמה, אנשים שביקרו בעמוד שלכם ב30 הימים האחרונים. - הגדירו קמפיין תנועה – מודעת תנועה היא הבסיס לקמפיין שהולך לשרת אתכם במכירה של מוצרים או בנתינת שירותים. מודעות התנועה בדרך כלל נחשבות לנקודת המפגש הראשונה בין החברה שלכם ללקוח העתידי והן חייבות למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. מבלי קמפיין תנועה, דוח המבקרים יתמלא באנשים לא רלוונטיים לכם ולמטרות העסקיות שלכם. קמפיין התנועה יכול לעזור לכם להפריד את האנשים שמתעניינים בשירותים שלכם ולאלו שלא מתעניינים.
לבעלי החנויות שמחפשים דרך למכירה של מוצרים, תוכלו לשפר את המכירות שלכם על ידי קמפיין “מכירת קטלוג” שיאפשר לכם לפרסם מודעות ייעודיות המגיעות רק לאנשים שכבר ביקרו באתר שלכם והוסיפו מוצרים לסל הקניות, אבל מסיבה כזאת או אחרת לא סיימו את הרכישה. אפשרות נוספת היא הצעה של קופונים ומבצעים אטרקטיביים כדי לסיים את הרכישה שלהם באתר שלכם.
באתר MaxLeads תוכלו לקרוא וללמוד על כל מה שצריך כדי לפרסם בצורה היעילה והנכונה ברשתות החברתיות רוצים לקבל מידע נוסף? השאירו פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר במהרה.
בשיתוף Maxleads