נרתמים למען חולי הסרטן

סהר (23), שאמו נפטרה מהמחלה, סחף אחריו חברים ויזם חנות חברתית ברשת, שכל הכנסותיה ייתרמו לטובת חולי הסרטן ומאבקם

סהר כהן, צילום: יהושע יוסף

סגן סהר כהן (23) עבר שירות מפרך ומאתגר כחייל וכקצין בגולני. לאחרונה הוא יצא לחל"ת (חופשה ללא תשלום) מהצבא, שבה עליו להחליט אם להמשיך בשירות קבע או לצאת לאזרחות, אבל הדרך לפרויקט החברתי הייחודי, שאותו הוא השיק אתמול עם צבא החברים שסחף אחריו, לא היתה כרוכה בשום התלבטות.

"במהלך חיי פגשתי כמה פעמים את מחלת הסרטן: כשהייתי בן 8 דודה שלי נפטרה מסרטן, כשהגעתי לכיתה ז' אחי הגדול והיחיד חלה בסרטן והחלים ממנו פעמיים. כשלמדתי בפנימייה הצבאית בחיפה, אמא שלי חלתה בסרטן ולפני כשנה נפטרה", משחזר סהר את התחנות שהובילו אותו ליזום את הפרויקט יוצא הדופן. "כשהיא נאבקה במחלה, היא סייעה להמון נשים שחלו כמותה. היתה לי שנה מאוד קשה, ובכל התקופה הזאת ניסיתי לחשוב איך אני מנציח וממשיך את כל הטוב שהיא ידעה להפיץ לסביבתה". 

ביחד עם אחיו, התגייסו כמו למבצע צבאי לכל דבר, חבריו שחלקם שירתו עימו בגולני וחלקם היו איתו בפנימייה. אחרי יותר מחודשיים של הכנות, תושק היום החנות האינטרנטית החברתית, שכל הכנסותיה ייתרמו לעמותות המסייעות לחולי סרטן בהחלמתם. 
"הקמתי את tiki - taking care. הרעיון הוא חנות אינטרנטית שתציע מותגים אופנתיים, עם ערך מוסף ידוע מראש, שכל הרווחים ממכירתם הולכים לתרומה", אומר כהן. "הרעיון יצר באזז מאוד גדול. חברות רבות כבר פנו אלינו, הן כדי שמוצריהן יקבלו ערך מוסף והן כדי לקנות את המוצרים לעובדיהן וללקוחותיהן. המוצר הראשון שיעלה הוא כובע קסקט מיוחד". כתובת אתר החנות: https://www.tikitc.com.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר