"נותן הרגשה של מנצחים בקרב": זה הטעם החדש של קוקה קולה

בקבוק יין ענק שנוצר בעזרת מהנדסי חלל, קוקה קולה משיקה משקה חדש במהדורה מוגבלת ולמה למטבל קטשופ בטעם קולה פפסי יש טעם של קינמון? בעולם השיקו בימים האחרונים כמה משקאות משונים ואנחנו כאן כדי לדווח

קולה לגיימרים. צילום: קוקה קולה

קולה קולה לגיימרים, קטשופ-פפסי, "סלרפי" נוצץ במיוחד ובקבוק יין עצום שאמור להספיק למסיבה שלמה (או אפילו לשתיים, שלוש). מכיוון שחם בחוץ ואנחנו לא רוצים שחלילה תתייבשו, בחרנו לרענן את יומכם, להרטיב את גרונכם ולהרוות את צמאונכם עם דיווחים על כמה משקאות (ומוצרים נלווים) חדשים ומשונים למדי שהושקו לאחרונה ברחבי העולם.

שלושה מיליארד בועות לחיים

נתחיל באפריטיף. ידוע שתכולתו הממוצעת של בקבוק שמפניה או יין היא 750 מ"ל משקה ועם זה למדנו להסתדר. יחד עם זאת, במשך השנים היו חברות ומותגי אלכוהול שהשיקו בקבוקי בגדלים קצת פחות שגרתיים. עד שנת 2022 החזיק בשיא "בקבוק השמפניה הגדול ביותר בעולם" ה"מלכיצדק" (Melchizedek) מבית Champagne Drappier. בקבוק המלכיצדק מכיל 30 ליטרים של שמפניה איכותית, ורק 25 יחידות ממנו מיוצרים מדי שנה.

אלא שלאחרונה, תחרות נשמעה מבעבעת מתחת לפני השטח. חברת היינות המבעבעים האמריקנית Luc Belaire השיקה לפני ימים אחדים את בקבוק ה-"זאוס". הוא מכיל לא פחות מ-45 ליטרים של משקה משכר ושוקל יותר מ-72 קילו. בבית המשקאות מספרים שתהליך הפיתוח של הבקבוק הקולוסלי ארך שבע שנים. הייננים נעזרו במהלכו, בין השאר, במהנדסי חלל. הבקבוק עשוי ממתכת מיוחדת (ולא מזכוכית), ששומרת על השמפניה בטמפרטורה ובלחץ הנכונים ומונעת משלושת מיליארדי הבועות המוערכות שיש בבקבוק להשתחרר, לא עלינו, לחינם. מעוניינים? עד כה יצרה החברה שני בקבוקי ענק לצורכי הצגה בלבד. המוצר צפוי להיות מוצע למכירה בהמשך השנה, במחיר שטרם נקבע. סאלוט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Luc Belaire (@officialbelaire)

קטשופ בטעם קולה, מישהו?

בטח תסכימו איתנו - בדרך כלל נהוג להגיש כוס קולה צוננת ליד הנקניקייה בלחמנייה שלנו, לא עליה. אז זהו, שכבר לא. בפפסי היו סבורים שיש לצמצם עד כמה שאפשר את המרחק בין השתייה לנקניקייה והשיקו את ה"קולטשופ" (Colachup) - מטבל קטשופ שמכיל פפסי אמיתי ומתיימר לשאת את טעמו. המוצר פותח בשיתוף המכון הקולינרי של אמריקה (Culinary Institute of America). הייצרנים מתגאים בהיותו "רוטב חדש ומהפכני שמשודרג בטעמי הקרמל העשירים ובטעם ההדרים של פפסי קולה", כך לדברי ג'ני דנזי, בכירה בחברת המשקאות האמריקנית. אם נכנס לרשימת המרכיבים המפורטת של המוצר, נגלה בו עגבניות מעושנות, בצל, תבלינים כמו מרווה, קינמון, פפריקה ואורגנו, ומובן שגם קטשופ. כל אלה ביחד, לטענת דנזי, אמורים לשדרג את טעמה של הנקניקייה שלנו פי כמה וכמה.

אז איפה משיגים את הקולטשופ הנכסף? ובכן, החדשות הרעות הן שלעת עתה, המוצר יוצע אך ורק בתאריך 4 ביולי, יום העצמאות האמריקני, בארבעה אצטדיוני בייסבול ברחבי ארה"ב (פניקס, ניו יורק, מיניאפוליס ודטרויט). החדשות הטובות: הדוגמיות יוענקו חינם. אז אולי באמת כדאי להשקיע בכרטיס טיסה זריז לאמריקה ועל הדרך לצפות במשחק כדור בסיס חגיגי.

פפסי קטשופ, צילום: פפסי

קולה לגיימרים בלבד

בשנים האחרונות מספקת לנו קוקה קולה טעמים משונים (וארטילאיים) למדי, כחלק מסדרת Coca-Cola Creations שלה. אז אחרי הטעם החלומי והטעם החללי שעליהם הספקנו לדווח, מגיע טעם חדש ו"אולטימטיבי" שמיועד לגיימרים. הכירו את קוקה קולה Ultimate - מוצר במהדורה מוגבלת שפותח בשיתוף חברת המשחקים Riot, העומדת מאחורי כותר הרשת הפופולרי League of Legends, שאין גיימר שלא מכיר (לטוב או לרע). המשקה זמין בכמה מדינות, ביניהן ארה"ב, קנדה, סין וקוריאה הדרומית, ואף שמרכיבי הטעם נשמרים בסוד, גולשים ברחבי הרשת טוענים כי הם הרגישו בו טעמים של אננס, בננה, מסטיק וסוכריות גומי. בקוקה קולה וב-Riot דווקא מגדירים את הטעם הייחודי כ"הרגשה שחווים אחרי שמנצחים בקרב או עולים בדרגה" - אבל לצערנו לא יצא לנו לדגום אותו בעצמנו כדי לוודא שזה אכן המצב (ובקוקה קולה ישראל טרם הגיבו לשאלתנו האם המוצר צפוי להגיע לארץ).

קולה לגיימרים, צילום: קוקה קולה

סלרפי של הביוקר

הסלרפי, משקה הברד המוגז האייקוני של רשת סבן אילבן, נחשב לפינוק קיצי מושלם - ומעכשיו גם נוצץ. רשת חנויות הנוחות הידועה (שנחתה השנה בישראל) תשיק בקרוב בארה"ב קולקציית "תכשיטי סלרפי" יוקרתית, הכוללת בין היתר שרשרת, צמיד, טבעת ומחזיק מפתחות המעוצבים ברוח המותג. הבלינגים הנחשקים מצופים בזהב 14 קראט, משובצים באבנים דמויות יהלומים בדרגת ניקיון VVS ומחירם נע בין 100 ל-120 דולר - סביר למדי. קולקציית הקפסולה הקרירה פותחה בשיתוף חברת תכשיטי הרחוב וההיפ-הופ King Ice, ואם אתם בעניין תוכלו להתרשם ממנה קצת יותר לעומק כאן. אה, והראפרית פלו מילי, חובבת סלרפי מושבעת ככל הנראה, שחררה שיר חדש לרגל ההשקה. בריין פריז להמונים!

סלרפי של הביוקר, צילום: COURTESY OF 7-ELEVEN
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר