אתם לא חולמים: הטעם המפתיע החדש שהשיקה קוקה קולה

הטעם הייחודי, שהנסיינים החרוצים שלנו שהספיקו לטעום אותו הגדירו כ"צמר גפן מתוק", הוא הרביעי שענקית המשקאות משיקה השנה • אפילו תוכלו לרכוש תלבושות שעוצבו בהשראת המשקה

פחיות קוקה קולה, צילום: רויטרס

חלומות מוגזים: קוקה קולה השיקה היום (שני) טעם מסקרן במהדורה מוגבלת - "חלום" - והעולם מקיץ משנתו לשחר של קולה חדשה.

זה אמיתי לגמרי: על הפחיות והבקבוקים של המשקה, שיופץ בצפון אמריקה ושמוצע בגרסה רגילה ובגרסת זירו, כתוב Dream Flavored ("בטעם חלום") – והיינו צריכים לצבוט את עצמנו כדי לוודא שאנחנו לא חולמים בעצמנו.

רחוק מלהיות סיוט. בקבוקי הטעם החדש, צילום: יח"צ חו"ל

מדובר בטעם הקולה הייחודי הרביעי שענקית המשקאות הקלים משיקה השנה, כחלק מסדרת Creations. הטעם החלומי עולה על המדפים לאחר טעמי ה"חלל" (פירות יער, קרמל וקצת מנטה, לפי הקונצנזוס); ה"פיקסלים" (פרחוני-דובדבני, לטענת הטועמים); וטעם האבטיח-תות של די.ג'יי. מרשמלו, שגם הושק בארץ, אף שהמוזיקאי הבריז מההופעה בישראל בשל המצב הביטחוני והשאיר אחריו רק פחיות מעוצבות.

חלומות מתוקים (מדי?)

אז איך זה מרגיש ללגום חלום? בתיאור הרשמי של המשקה, המכונה Dreamworld, נאמר כי המוצר "לוכד בבקבוק את טעמו הסוריאליסטי של התת-מודע, ומזמין את הלוגמים להתענג על קסמם של רגעים יומיומיים ולחלום בעיניים פקוחות", לצד הקביעה המטרידה במקצת כי "הגבול בין פנטזיה למציאות מטשטש בכל לגימה".

הנסיינים החרוצים שלנו בארה"ב, שהספיקו להתארגן על פחית זירו חלומית מוקדם (מאוד) ביום ההשקה, מדווחים בעיניים טרוטות כי הטעם נוטה לכיוון המתקתק-סוכרייתי-טרופי משהו, כשגם מילים כמו "צמר גפן מתוק", "מנגו" ו"אפרסק" נזרקו לאוויר. השורה התחתונה: "חביב לפעם-פעמיים, אבל בסופו של דבר אין כמו טעם הזירו המקורי. הטעם החדש אולי לא בדיוק 'חלומי', אבל גם רחוק מלהיות סיוט".

תלבושות בהשראת "קוקה קולה" בטעם "חלום", צילום: יח"צ חו"ל

שלא במפתיע, הטעם החדש גם מביא איתו צמד שיתופי פעולה מסחריים: קוקה קולה חברה לפסטיבל מוזיקת הדאנס האלקטרונית הידוע טומורולנד (קוד QR שעל המשקה ישגר את הצרכנים לחוויית מציאות רבודה מוזיקלית), ויש גם חיבור בין החברה לחנות האופנה הווירטואלית DressX, למי שמעוניין לרכוש תלבושות חלומיות רשמיות שעוצבו בהשראת המשקה החדש, ולהשוויץ בהן במטאוורס. כי היום אפילו כבר אי אפשר לחלום בחינם.

מקוקה קולה ישראל נמסר: "הטעם לא מתוכנן להגיע בשלב זה לארץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר