יוסטון, יש לנו גזים: קוקה קולה חושפת טעם חדש וחריג

חברת המשקאות הקלים שוב שברה את הרשת עם טעם מפתיע במיוחד • בארה"ב הגדירו אותו כ"קמצוץ של הבלתי צפוי" • האם הוא יגיע לישראל? לא בטוח שאתם רוצים

הטעם החדש של קוקה קולה. "הרגשה מקררת המזכירה מסע קפוא אל החלל", צילום: קוקה קולה

חברת קוקה קולה השיקה אתמול (שני) בארה"ב משקה חדש בטעם "חלל", ומערכת השמש רוגשת וגועשת. מדובר במהדורה מוגבלת במיוחד של המשקה הקל הפופולרי, המכונה Starlight ומוצעת בגרסה רגילה עם סוכר וגם בגרסת זירו, למעדיפים ללגום באפס קלוריות.

והטעם? ובכן, אנשי השיווק של קוקה קולה בארצות הברית מגדירים אותו כ"קמצוץ של הבלתי צפוי בעל גוון אדמדם, בתוספת תווים המזכירים צפייה בשמיים זרועי כוכבים בעת ישיבה מסביב למדורה, לצד הרגשה מקררת המזכירה מסע קפוא אל החלל". במילים אחרות, קוקה קולה בטעם פטל-מנטה כזה?

 קולה בטעם חלל. יזכה להצלחה?, צילום: יח"צ

בכל אופן, יחצני המותג הוסיפו בהתלהבות כי "מטרת המשקה היא לעורר את החלל לחיים בלגימה אחת, וללכוד את המסתורין ואת המהות של מה שאנחנו אוהבים במה ששוכן מעבר לאטמוספרה שלנו. לפני 35 שנה שיתפה קוקה קולה פעולה עם נאס"א והפכה לאחד המשקאות הקלים הראשונים ששוגרו לחלל. התשוקה שלנו לחלל קיימת גם כיום, ואנחנו רוצים להצדיע ליכולת המופלאה של חקר החלל ולעורר בקרב הדורות הבאים השראה ורצון לגלות עולמות חדשים עם אינסוף אפשרויות". או, מצד שני, פשוט תקנו פחית של גזוז פטל, ואל תתבלבלו - זה לא מחוש של חייזר, אלא קשית שתייה.

ציניות מבעבעת הצידה, הטעם החדש הוא למעשה חלק מסדרת Coca Cola Creations, מיזם חדש של חברת המשקאות הצפוי להשיק טעמים ייחודיים נוספים במהדורה מוגבלת - ועל הדרך גם לערוך שיתופי פעולה עם אמנים דוגמת הזמרת אווה מקס ומותג האופנה סטייפל. כמה רעיונות לטעמים אפשריים שעלו לנו בראש: העולם הבא (בניחוח אוכמניות שחורות), אטלנטיס (אצות וואקמה) ומטאוורס (פחית ריקה, עושים כאילו ששותים).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר