יש רופא בקהל? "האנטומיה של גריי" שוברת שיאים

הדרמה המצליחה מבית ABC חודשה לעונה 21, מה שהופך אותה לדרמה הרפואית הוותיקה ביותר אי פעם בפריים טיים • יוצרת הסדרה, שונדה ריימס: "אסירת תודה על הנאמנות והאהבה של המעריצים"

אלן פומפאו ב"האנטומיה של גריי". צילום: באדיבות yes

כשלושה שבועות בלבד לאחר פרמיירת העונה החדשה שלה, ה-20 במספרה, "האנטומיה של גריי" חודשה לעונה 21 – שלפי הדיווחים תכלול 21 פרקים.

ההכרזה על חידוש הדרמה הרפואית של רשת ABC, שעלתה לשידור בשנת 2005, הופכת אותה לסדרת הדרמה הרפואית הוותיקה ביותר בפריים טיים, בנוסף להיותה הסדרה המתוסרטת הוותיקה ביותר בפריים טיים של רשת השידור האמריקנית.

"האנטומיה של גריי", צילום: יחסי ציבור

"הנאמנות והאהבה של מעריצי 'האנטומיה של גריי' הביאו אותנו לעונה 21 היסטורית, ולא הייתי יכולה להיות יותר אסירת תודה", אמרה יוצרת הסדרה, שונדה ריימס. "האופן שבו מג מריניס (השואו ראנר/מפיקה בפועל של הסדרה, ע"ח) מספרת את הסיפור הוא מתנה ששומרת על הסדרה מלאת חיים ומושכת, ואני לא יכולה לחכות ולראות מה היא מתכננת לעונה הבאה".

כזכור, לאחר עיכובים לא מעטים שנבעו משביתות אגודות התסריטאים והשחקנים, העונה ה-20 עלתה לשידור ב-14 במרץ, וכללה לשמחת מעריצי הסדרה את שובן של כמה דמויות עבר אהובות.

"האנטומיה של גריי", צילום: יחסי ציבור

הראשונה לשוב למסדרונות בית החולים הייתה מרדית' גריי (אלן פומפאו), שכזכור, בעונתה ה-19 של הסדרה, הופיעה בפחות מחצי מפרקי העונה – ועזבה אותה בסיומה. דמות עבר פופולרית נוספת ששבה למסך העונה היא דוקטור אריזונה רובינס (בגילומה של קייט קאפשו), שכזכור ניהלה זוגיות מורכבת עם דוקטור קאלי טורס (בגילומה של שרה רמירז), שעזבה את הסדרה ב-2018, בעונתה ה-14, לאחר שלקחה חלק ב-10 עונות וביותר מ-220 פרקים.

דוקטור ניקו קים (בגילומו של אלכס לנדי), שהשתתף ביותר מ-40 פרקים בין העונות ה-15 ל-18 בשנים 2022-2018, אשר גילם את מושא אהבתו של דוקטור לוי שמיט (בגילומו של ג'ייק בורלי), ישוב גם הוא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר