איזו דמות אהובה ומרכזית חוזרת ל"האנטומיה של גריי"?

הדרמה הרפואית חוזרת בקרוב לעונתה ה-20 ותכלול את שובן של לפחות שתי דמויות בולטות מעברה של התוכנית • במי מדובר בדיוק?

מרדית' וכריסטינה, "האנטומיה של גריי". צילום: יחסי ציבור

העונה ה-20 של "האנטומיה של גריי", הדרמה הרפואית של רשת ABC, צפויה להגיע למסכים ב-14 במרץ לאחר לא מעט עיכובים, ולצופים צפויה הפתעה (זהירות ספוילר) עם שובן של לפחות שתי דמויות אהובות מהעבר.

הראשונה שתחזור למסדרונות בית החולים (למספר פרקים לא ידוע נכון לעכשיו) היא דוקטור אריזונה רובינס (בגילומה של קייט קאפשו), שכזכור ניהלה זוגיות מורכבת עם דוקטור קאלי טורס (בגילומה של שרה רמירז) ועזבה את הסדרה בשנת 2018 בעונתה ה-14 לאחר שלקחה חלק ב-10 עונות וביותר מ-220 פרקים (כשסיבת העזיבה שפורסמה הייתה "חילוקי דעות יצירתיים", אך יודעי דבר מספרים שהסיבה הייתה דרישתה של קאפשו להעלאה בשכרה).

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Arizona Robbins 👸🏼‎‏ (@‏‎arizona_robshaw‎‏)‎‏

דמות נוספת שתבצע קאמבק לחלוק הלבן היא זו של דוקטור ניקו קים (בגילומו של אלכס לנדי), שלקח חלק ביותר מ-40 פרקים ביו העונות 15 ל-18 ובין השנים 2018 ל-2022, וגילם את מושא אהבתו של דוקטור לוי שמיט (בגילומו של ג'ייק בורלי).

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Alex Landi‎‏ (@‏‎alexlandi7‎‏)‎‏

מי שעוד צפויה לקחת חלק בעונה הקרובה, שתהיה קצרה משמעותית מקודמותיה (10 פרקים במקום 20), היא מרדית' גריי (אלן פומפאו) בעצמה, שכזכור, בעונתה ה-19 של הסדרה הופיעה בפחות מ-10 פרקים מתוך 20 ועזבה בתום העונה. בעוד בתחילה דווח כי פומפאו, שעובדת על פרויקט חדש עבור שירות הסטרימינג הולו, תיקח חלק בשני פרקים בלבד בעונה ה-20, כעת מסתמן כי פומפאו תיקח חלק בלפחות ארבעה פרקים בעונה החדשה.

אלן פומפאו כמרדית' גריי, צילום: יח"צ

העונה ה-20 של "האנטומיה" הייתה אמורה לעלות כבר בספטמבר/אוקטובר (לא פחות מעשרה חודשים לאחר סיום העונה ה-19), אך כמו הפקות רבות, סבלה מעיכובים ומהמורות בשל עיצומי אגודות התסריטאים והשחקנים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר