נטפליקס. צילום: יח"צ

"נמשיך לספר את הסיפור הישראלי": הסדרה שנמכרה לנטפליקס העולמית

הדרמה "גוף שלישי" של קשת 12 נמכרה לענקית הסטרימינג ותנסה להצליח גם מעבר לים • במקביל, Keshet UK עובדת על פיתוח אדפטציה בריטית

הסדרה "גוף שלישי" של קשת 12 תנסה לעשות את זה גם מעבר לים. הסדרה, עליה זכו בפרס השחקנית הטובה ביותר בסירייס מאניה רותם סלע וגל מלכה, נמכרה על ידי קשת אינטרנשיונל לנטפליקס העולמית, זאת לצד הרשתות AMC, CBC ו-SBS לשידור ב-92 טריטוריות, כולל ארה"ב, אירופה, אמריקה הלטינית, קנדה ואוסטרליה.

במקביל, Keshet UK, הזרוע הבריטית של חברת ההפצה וההפקה הבינלאומית של קשת, עובדת על פיתוח אדפטציה בריטית לתסריט הדרמה.

"גוף שלישי", צילום: מיכאל טומרקין

במסגרת העסקה עם נטפליקס, הסדרה תעלה גם בנטפליקס ישראל. בימים אלו עובדים בקשת על עונה שנייה לסדרה שעוסקת במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות לבין הפונדקאית שלהם.

את הסדרה הפיקו קומא סטודיוס, יצרו שירה חדד, דרור משעני ושי קפון (שגם ביים), ומככבים בה רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה, איתי תורג'מן, מוריס כהן ונורית גלרון.

רותם סלע ב"גוף שלישי", צילום: קשת 12

זו לא תהיה הפעם הראשונה שסדרה של קשת עושה רילוקיישן לבריטניה, אחרי "כפולים" שהפכה ל-"Suspicion" של אפל ו"פלפלים צהובים" שהפכה ל-"The A Word" של BBC.

מתוך "גוף שלישי", צילום: באדיבות קשת 12

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת: "היצירה הישראלית ובתוכה הדרמות הישראליות ממשיכות להסב לנו גאווה, גם בימים אלו. נמשיך ליצור ולספר את הסיפור הישראלי כאן וברחבי העולם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו