צפו: המופע של ביונסה שונה מכל מה שראיתם

טנק שיוצאים ממנו זיקוקים, סוס מנצנץ שעליו היא מרחפת באוויר מעל הקהל וקטעי מעבר עם אפקטים שלא יביישו את סרטי מארוול • בסבב ההופעות החדש שלה, קווין בי מוכיחה שהיא הכוכבת הגדולה מכולן

מרחפת מעל הקהל. ביונסה בסבב ההופעות החדש. צילום: לידור כהני

זו הפעם החמישית שאני צופה בביונסה מופיעה, אבל סבב ההופעות החדש שלה לא דומה לשום דבר שעשתה בעבר.

עם טנק שיוצאים ממנו זיקוקים, סוס מנצנץ שעליו היא מרחפת באוויר מעל הקהל, ורובוטים שמשמשים לה רקדני ליווי, קווין בי סוחפת את 50 אלף האנשים שבאו לראותה מקצות הגלובוס אל מסע של כמעט שלוש שעות, שמשאיר לא מעט לסתות שמוטות ביציעים.

סבב ההופעות החדש של ביונסה// צילום: לידור כהני

את תחילת המופע היא מקדישה לבלדה זוכת הגראמי שלה, "Dangerously In Love 2", ואחריה היא ממשיכה עם כמה בלדות מאלבומים קודמים.

בין חלקי הערב לא היה אפשר שלא להתפעל מקטעי המעבר המושקעים, שלוו באפקטים מרהיבים שלא היו מביישים את סרטי מארוול. ביונסה דואגת שהקהל יעצור את נשימתו בכל דקה בערב, גם כשהיא לא על הבמה.

בחלקו העיקרי של הערב, "רנסנס", ביונסה יוצאת מתוך חליפת רובוט, כשהיא מפזזת לצלילי "I'm That Girl", ועוברת מייד לאחד מלהיטי האלבום, "Alien Superstar", עם קריצה קטנה ללהיט העבר "Sweet Dreams".

"לוח אם" ("Motherboard") הוא החלק הבא ו"המרים" ביותר בערב, אם תרצו, כשהיא מלווה בלהקת נגנים ובזמרות ליווי. בזה אחר זה היא מבצעת את להיטי הקיץ "Cuff It" ו"Break My Soul" בגרסאות אנרגטיות ובתלבושות גרנדיוזיות כיאה לה. בשלב זה ביונסה גם חולקת כבוד ועורכת מחווה למדונה, או כמו שהיא קוראת לה במהלך המופע, "המלכה האם מדונה", כשהיא מבצעת את הרמיקס שלהן ללהיט האחרון במאש אפ נהדר לשיר העל־זמני "ווג". לאחר מכן מגיעה שורת להיטי הענק שלה: "Crazy "In Love" ,"Love On Top ואחרים.

סבב ההופעות החדש של ביונסה// צילום: לידור כהני

במהלך המופע ביונסה מנצלת כל פיסה בבמה העצומה, מנסה להגיע לכל אחת ואחד מהמעריצים שהסתערו על הכרטיסים כדי לראות אותה. לבסוף מגיע ההדרן, שבו היא רכובה על הסוס שלה ומרחפת מעל הקהל לצלילי "Summer Renaissance", מודה לכולם על שהגיעו ובילו עימה את הערב הארוך בהפקה יוצאת דופן שלא נראתה קודם.

סוחפת את עשרות אלפי המעריצים שחיכו לה. ביונסה, צילום: לידור כהני

מבדיקה שערכנו, להופעות בלונדון בשבוע הבא חבילת טיסה וכרטיס לגולדן רינג בחברת "טיקטיק" תעלה 777 ליש"ט. אם תרצו, תוכלו לשלב באותה נסיעה הופעה של קולדפליי או אלטון ג'ון, המתקיימות באותו השבוע בממלכה.


*הכותב הוא כותב התוכן בעמוד הפייסבוק "ביונסה ישראל"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר