נרצח בזמן שקפץ על רימון שנזרק לממ"ד: זהו השיר החדש לזכרו

הראפר מייקל אבייב בחר להנציח את סיפור הגבורה ומותו של נטע אפשטיין ז"ל • "השורות פשוט כתבו את עצמן לבד", הוא מספר בראיון ל"ישראל היום"

מיקי מארח את תהילה בריח - כוכב שלי / MIKI feat. Tehila - My Star

מייקל אבייב, ששם הבמה שלו הוא מיקי, התאהב במוזיקה בגיל 17, כשבמהלך גיבוש חובלים נפצע בכתף ואובחן עם תסמונת CRPS - כאב אזורי כרוני מורכב - שמנע ממנו את הגיוס והוביל אותו לשקוע בדיכאון עמוק.

היום הוא יוצר, כותב וראפר מאשקלון, שכתב שיר חדש בעקבות סיפור הגבורה ומותו של נטע אפשטיין ז"ל, אחד מני אלפי הסיפורים שאנו שומעים במלחמה הנוכחית.

"אחרי שמנעו ממני להתגייס התחלתי לשקוע ביצירת מוזיקה באופן אינטנסיבי. הבנתי שהכאב האישי שלי יכול לעזור לאחרים והתחלתי להעלות קטעי ראפ לרשתות החברתיות, שבהם אני מדבר על דיכאון, חרדה, מחלות שקופות, ועוד", הוא מספר.

נטע אפשטיין מובא למנוחות, צילום: ללא

איך נולד השיר החדש, "כוכב שלי"?
"כתבתי אותו אחרי שראיתי ראיון עם אירן שביט, ארוסתו של נטע אפשטיין, שנרצח בזמן שקפץ על רימון שנזרק לממ"ד שבו היו שניהם בכפר עזה באותה שבת שחורה. צפיתי בראיון מהופנט, ואז צפיתי בו שוב ושוב ושוב. משהו בכאב שלה לא הצליח להרפות ממני. הרגשתי אותו בגוף שלי. באותו לילה, כשלא הצלחתי להירדם, פתחתי את הפתקים, וכמה שורות כתבו את עצמן לבד.

"כשהתחלתי לכתוב את הבתים הבנתי שיש לי עוד המון שאלות לגבי המסע שלה שאין להן תשובה, אז החלטתי לנסות לענות עליהן בעצמי. בשיר אני מנסה להביא את המסע בהתמודדות האישית של אירן בניסיון להמשיך בחיים, לצד הזיכרון והגעגוע לנטע ארוסה, לפי התפיסה שלי. כששלחתי לה את השיר, אירן התרגשה עד דמעות וריגשה גם אותי בתגובה שלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר