עדן גולן: "גם אנשים שחושבים אחרת מתחברים לשיר הזה"

נציגת ישראל לאירוויזיון, התראיינה באנגלית בערוץ היוטיוב של עמוד ההסברה הישראלי "Stand With Us", המיועד לקהל הבינלאומי • "עצם זה שאנחנו פה, עומדים על הבמה ומציגים את הקול שלנו - זו הזכייה האמיתית"

עדן גולן. צילום: רויטרס

עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון, התראיינה לערוץ היוטיוב של עמוד ההסברה הישראלי "Stand With Us", המשדר באנגלית ומיועד לקהל הבינלאומי. בראיון, סיפרה עדן על התחרות, החזרות ואף על הישראלית השנייה בתחרות, טלי גולרגנט, שמייצגת את לוקסמבורג.

"החזרות הולכות מעולה. אני רוצה להביא את הפרפורמנס הכי טוב שאני יכולה על הבמה", סיפרה גולן תחילה. "אני לא ציפיתי לקבל את כמות התמיכה והאהבה שאני מקבלת. אני בקושי רואה תגובות שליליות ומקבלת המון תגובות חיוביות. אנשים שחושבים אחרת ויש להם דעות אחרות מתחברים לשיר הזה".

לאחר מכן, המראיין שאל את עדן בנוגע למסר שהשיר Hurricane מעביר. "עבור הישראלים, שעדיין חווים משהו מזעזע שאף אדם לא צריך לעבור, השיר הזה מקבל משמעות שונה לחלוטין ואנחנו לוקחים אותו למקום שלנו, אבל בעיניי כל אדם בעולם יכול להתחבר לשיר הזה בכל מיני רמות שונות".

"יש עוד מתחרה ישראלית, נכון?", שאל המראיין. "טלי", ענתה עדן בחיוך. "פגשתי אותה כבר. היא כל כך מדהימה ונחמדה. יש לה שיר מעולה, היא מוכשרת והקול שלה... וואו. אני מאחלת לה רק טוב, שמחה שיצא לי להכיר אותה".

עדן גולן והרקדנים בחזרות על בימת האירוויזיון במאלמו, צילום: איגוד השידור האירופי

בסוף הראיון, בחר המראיין לפלפל מעט את השיחה ושאל את עדן האם היא תוכל לעקוף את הדירוג אליו הגיעה נועה קירל בשנה שעברה. "הכל יכול לקרות", ענתה עדן. "עצם זה שאנחנו פה, עומדים על הבמה ומציגים את הקול שלנו, יש לנו הזדמנות מעולה השנה, אני מרגישה שזו הזכייה האמיתית שלנו. ברור שאני רוצה לראות תוצאות מצוינות ואני באמת מאמינה בזה. אני אעשה את הכי טוב שלי, אבל זה לא רק בידיים שלי, יש הרבה גורמים שמשפיעים על זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר