הגיע הזמן לצאת מהבית: כל הסרטים הכי שווים שמגיעים לקולנוע בפברואר

שלל סרטים מסקרנים ומצופים מגיעים למסכים בחודש הקרוב, וזו ההזדמנות להתעדכן בכל מה שכדאי לשלם עבורו על כרטיס ולצפות בו על המסך הגדול • ישי קיצ'לס מארגן לכם רשימת צפייה לפברואר

"חולית: חלק 2". צילום: יח"צ

"הילד והאנפה" - 1 בפברואר

סרט הפרידה של מאסטר האנימציה היפני הייאו מיאזאקי ("השכן שלי טוטורו", "הטירה הנעה"). בזמן מלחמת העולם השנייה, ילד בן 11 שאיבד את אמו בשריפה עובר להתגורר באחוזה רחבת ידיים יחד עם אביו, שם הוא פוגש אנפה מסתורית שמלמדת אותו על העולם הקסום וההזוי שנמצא במרחק נגיעה.

"ילדות רעות" - 1 בפברואר

ילדות רעות טריילר רשמי

רימייק לקומדיית הנעורים הקלאסית בהתבסס על המיוזיקל המצליח שהועלה בברודוויי. קיידי בת ה-16 מחפשת את מקומה בתיכון החדש ומתיידדת עם חבורת בנות שטחיות שמונהגות בידי בלונדינית מרושעת בשם רג'ינה ג'ורג'. העניינים מסתבכים כאשר קיידי מפתחת קראש על החבר לשעבר של רג'ינה. עם אנגורי רייס, רנה ראפ וטינה פיי (שגם חתומה על התסריט). במאים: סמנתה ג'יין וארתורו פרז ג'וניור.

"המנצחים" - 8 בפברואר

מחזמר מלחמתי שמתרחש בימים האופוריים שלאחר מלחמת ששת הימים. קיבוצניקית עוברת לתל אביב כדי להגשים את חלומה להפוך לשחקנית. אך בעוד שהקריירה שלה מתחילה להמריא, היא מתקשה לזהות את בן זוגה שחזר מהמלחמה אדם אחר. עם דניאל ליטמן, עמית פרקש, יעל שטולמן, יואב רוטמן וידין גלמן. במאי: אלירן פלד.

"נשארים לחג" - 8 בפברואר  

דרמה קומית עטורת שבחים של התסריטאי-במאי אלכסנדר פיין ("דרכים צדדיות", "אודות שמידט"). מורה נרגן ומריר בפנימייה בניו אינגלנד נשאר בקמפוס בחופשת חג המולד יחד עם כמה תלמידים שאין להם עם מי להיות בחג. במהלך החופשה הוא מפתח ידידות אמיצה עם תלמיד מבריק וחצוף ועם הטבחית הראשית של בית הספר. עם פול ג'יאמאטי (שזכה בפרס גלובוס הזהב עבור הופעתו כאן), דומיניק ססה ודאווין ג'וי רנדולף.

"מאדאם ווב" - 15 בפברואר

דקוטה ג'ונסון מככבת בסרט גיבורי על, שבדומה ל"ונום" ול"מורביוס" מתפקד כספין אוף ליקום הקולנועי של ספיידרמן. פרמדיקית במנהטן מתחילה לחשוד שיש לה כוח שמאפשר לה לראות את העתיד. לאחר שדרכה מצטלבת עם דרכן של שלוש נשים שנועדו לגדולות, היא מנסה לשרוד מול יריב אכזרי. עם סידני סוויני, איזבל מרסד, מייק אפס ואדם סקוט.

"בוב מארלי One Love" -
15 בפברואר

דרמה ביוגרפית גדושת להיטים שמגוללת את סיפורו של כוכב הרגאיי בוב מארלי, מעלייתו לגדולה ועד למותו ב-1981. עם קינגסלי בן אדיר, לשאנה לינץ' וג'יימס נורטון. במאי: ריינאלדו מרקוס גרין.

"בתי אהובתי" - 22 בפברואר

אלמן בודד יוצא לפריז כדי לבקר חבר ותיק. במהלך הביקור, הוא מתגורר אצל בתו שחיה בבירה הצרפתית יחד עם בעלה הדוקטורנט ובנה התינוק, ומגלה שחיי הנישואים שלה אינם טובים ויציבים כפי שחשב. האם יוכל לעזור לה? עם ששון גבאי, סיוון לוי ואלברט אילוז. כתב וביים: איתן גרין ("זולגות הדמעות מעצמן", "אזרח אמריקאי").

"חולית: חלק שני" - 29 בפברואר

אפוס מדע בדיוני המבוסס על ספרו של פרנק הרברט. מסעו של פול אטריידס נמשך כאשר הוא חובר לצ'אני, האישה שהופיעה בחזיונותיו, ויוצא לנקום במי שרצחו את משפחתו והשתלטו על הכוכב המדברי ועתיר המשאבים אראקיס. עם טימותי שאלמה, זנדאיה, רבקה פרגוסון, דייב בטיסטה, פלורנס פו, אוסטין באטלר וכריסטופר ווקן. במאי: דני וילנב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר