גלובוס הזהב 2024: "אופנהיימר" ו"יורשים" הם הזוכים הגדולים

סרטו של כריסטופר נולאן זכה ב-5 פרסים, כולל לבימוי ולסרט הדרמה הטובים ביותר • הסדרה המצליחה זכתה ב-4 פרסים, בהם לסדרת הדרמה הטובה ביותר • "אנטומיה של נפילה" הצרפתי הפתיע כשזכה ב-2 פרסים • מי עוד ניצחו, מי סיפק נאום זכייה מרגש - ואילו כוכבים התייחסו לחטופים בעזה?

רוברט דאוני ג'וניור וקיליאן מרפי עם פרסי גלובוס הזהב שבהם זכו על "אופנהיימר". צילום: רויטרס

יש לנו זוכים: "אופנהיימר", סרטו של כריסטופר נולאן, הוא הזוכה הגדול בטקס פרסי גלובוס הזהב שהתקיים הלילה (בין ראשון לשני), לאחר שקיבל לא פחות מ-5 פרסים. בכך, הוא הפך לפייבוריט לזכייה בטקס האוסקר המתקרב.

השחקנית ג'יי. סמית'-קמרון (שהייתה מועמדת על תפקידה ב"יורשים") והשחקן ג'ון אורטיז (כוכב הסרט "American Fiction") ענדו סרטים צהובים למען החטופים הרבים שעדיין מוחזקים בידי חמאס ברצועת עזה.

סמית'-קמרון עונדת את הסרט הצהוב למען החטופים בעזה, צילום: איי.אף.פי.
אורטיז עונד את הסרט הצהוב, צילום: אי.פי.איי

הטקס הנוכחי, ששודר בשידור ישיר ב-yes TV Drama וב-STING TV, הוא הראשון שהתקיים תחת הנהלתו החדשה, לאחר שארגון הכתבים הזרים של הוליווד, שניהל את הטקס מאז שזה נוסד בשנת 1944, נסגר בשנה שעברה לאחר מספר שנים של ביקורת חריפה על התנהלותו. השנה הנחה אותו ג'ו קוי, קומיקאי לא מוכר במיוחד בהוליווד, שהתפרסם בזכות מספר ספיישלים בנטפליקס.

פרסי גלובוס הזהב, ב-2022, צילום: איי.אף.פי.

שתי קטגוריות חדשות הוצגו בטקס: הראשונה תוגש ל"סרט בעל הישג קולנועי וקופתי", שהמועמדים בה הם סרטים שהכניסו לפחות 100 מיליון דולרים בארה"ב ו-150 מיליון דולרים ברחבי העולם); והשנייה ל"ההופעה הטובה ביותר בסטנד-אפ בטלוויזיה". עם זאת, שני פרסים חשובים אחרים – אלו לפרסי מפעל חיים בתחום הקולנוע והטלוויזיה – לא יוגשו השנה, בטענה כי הדבר נגרם בשל שתי הקטגוריות החדשות, הגדלת המועמדים בכל קטגוריה מ-5 ל-6 והשינוי בבעלות על הטקס.

עם 9 מועמדויות, "ברבי" היה הסרט עם מספר המועמדויות הרב ביותר - והוא זכה בשני פרסים מתוכם, בקטגוריה החדשה "סרט בעל הישג קולנועי וקופתי" ועל השיר המקורי הטוב ביותר, עבור "What Was I Made For?" של בילי אייליש. "אנטומיה של נפילה" הצרפתי הפתיע כשזכה ב-2 פרסים, בקטגוריית התסריט הטוב ביותר ובקטגוריית הסרט בשפה הזרה הטוב ביותר.

מתוך "אופנהיימר", צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

בתחום הטלוויזיה, הייתה זו העונה האחרונה של "יורשים" שיצאה עם ידה על העליונה, כשהיא זכתה בלא פחות מב-4 פרסים: סדרת הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה (שרה סנוק), ולשחקן הראשי ולשחקן המשנה הטובים ביותר בסדרת דרמה (קירן קאלקין ומת'יו מקפדיאן, בהתאמה).

 גם "הדוב" ו"עצבים" לא יצאו מהטקס בידיים ריקות, כששתי הסדרות המצליחות האלו זכו כל אחת ב-3 פרסים.

ניצחה בגדול. מתוך "יורשים", צילום: באדיבות yes

06:00: אופרה ווינפרי עלתה לבמה כדי להגיש את הפרס האחרון של הלילה - סרט הדרמה הטובה ביותר. הזוכה בקטגוריה הנחשקת הוא, כצפוי, "אופנהיימר", שזו זכייתו ה-5 – ובכך, הפך לזוכה הגדול של הטקס. איך אומרים? נתראה באוסקר.

05:53: דון צ'ידל וקייט בקינסייל מגישים את פרס השחקנית הטובה ביותר בדרמה ללא אחרת מאשר לילי גלדסטון מ"רוצחי פרח הירח" של , שהפתיעה כשניצחה שמות מוכרים יותר, כמו אנט בנינג וקארי מאליגן.

גלדסטון הנרגשת, ממוצא ילידי-אמריקני, פתחה את נאום הזכייה ההיסטורי שלה בשפה הבלקפוט, ובהמשך הודתה לכל לקהילתה על "שגידלה אותי, חיזקה אותי ותמכה בי", וגם, כמובן, לכל מי שעבד עימה על הסרט.

05:47: הפפראצי שכולנו חיכינו לו, זה של קיילי ג'נר וטימותי שאלמה, סוף-סוף הגיע, ואנחנו לא יכולים שלא לתאר לכם עד כמה הדייט הזה מרגש אותנו.

05:46: האגדות החיות ג'ודי פוסטר ואנט בנינג, כוכבות "ניאד", עלו לבמה כדי להגיש את פרס סרט הקומדיה/מיוזיקל הטוב ביותר, שבו זכה "מסכנים שכאלה".

05:39: וויל פארל וקריסטן וויג הקורעים מצחוק הגישו בריקודים את פרס השחקן הטוב ביותר בקומדיה/מיוזיקל, שבו זכה פול ג'יאמטי על תפקידו ב"נשארים לחג".

05:29: הפרס הנחשק ביותר בתחום הטלוויזיה, הפרס לסדרת הדרמה הטובה ביותר, הולך ללא אחרת מאשר ל"יורשים", שזכתה בקטגוריה על עונתה הרביעית והאחרונה – ובכך, הפכה לזוכה הגדולה ביותר בתחום, עם לא פחות מ-4 זכיות.

05:23: אליזבת' בנקס ודואה ליפה הגישו את פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרת דרמה לשרה סנוק, כוכבת "יורשים" שזכתה בקטגוריה הזו בפעם השנייה.

05:14: ריי וליו נשארו על הבמה, והגישו גם את הפרס ל"הדוב", שזכתה בפרס הסדרה הקומית/מיוזיקל הטובה ביותר – וזהו הפרס השלישי שלה הלילה, לאחר שכוכביה ג'רמי אלן ווייט ואיו אדבירי זכו גם הם בפרסים מוקדם יותר.

05:10: איסה ריי וסימו ליו הגישו את פרס המיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיוני ל"עצבים" של נטפליקס, שזהו הפרס השלישי שבו הסדרה זוכה הלילה, לאחר זכייתם של כוכביה אלי וונג וסטיבן יאון.

05:05: גם סלבס אוהבים להצטלם עם סלבס אחרים אותם הם מעריצים, אחרת אין לנו הסבר אחר לסלפי הרנדומלי שטיילור סוויפט וביל היידר צילמו במשותף.

04:59: מארק האמיל הוותיק עלה לבמה כדי להגיש את הקטגוריה החדשה "סרט בעל הישג קולנועי וקופתי", שבה זכה "ברבי", שהיה להיט עצום שגרף יותר מ-1.4 מיליארד דולרים ברחבי העולם.

כוכבת ומפיקת הסרט מרגו רובי והבמאית-תסריטאית שלו גרטה גרוויג הודו לחברי הצוות השונים שהיו מעורבים ביצירת הסרט, ובעיקר לצופים הרבים שלו: "יצרנו אותו עבורכם".

מרגו רובי וריאן גוסלינג ב"ברבי", צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

04:55: דיי ובטיסט נשארו על הבמה כדי להגיש את פרס השיר המקורי הטוב ביותר לבילי אייליש ולאחיה פיניאס, שזכו בגלובוס הזהב על "What Was I Made For?" המרגש מ"ברבי". זו הזכייה השנייה של השניים, שזכו באותה קטגוריה על שיר הנושא שיצרו לסרט "אין זמן למות" מסדרת סרטי ג'יימס בונד.

אייליש ריגשה, כשסיפרה כיצד הצפייה בסרט תפסה אותה כשהייתה בתקופה דכאונית - וכתיבת השיר הצילה אותה.

04:51: הזמרת-שחקנית אנדרה דיי והמוזיקאי ג'ון בטיסט הגישו, באופן מתבקש, את פרס הפסקול הטוב ביותר. בפרס זכה לודוויג גורנסון על המוזיקה הנפלאה שיצר עבור "אופנהיימר", שזהו הפרס השלישי שבו זכה הלילה עד כה.

04:43: ווטס ויאו הגישו גם את הפרס לשחקן הטוב ביותר בדרמה, בו זכה קיליאן מרפי על תפקידו ב"אופנהיימר". בכך, מרפי הפך לפייבוריט הרשמי לקראת טקס האוסקר המתקרב.

04:38: מישל יאו ונעמי ווטס הגישו את פרס השחקנית הטובה ביותר בקומדיה/מיוזיקל לאמה סטון, על תפקידה יוצא הדופן ב"מסכנים שכאלה". סטון יכולה לזכות בפרס נוסף הלילה, מכיוון שהיא מועמדת גם על תפקידה בסדרה "הקללה".

04:28: צמד החברים הטובים בן אפלק ומאט דיימון כדי להגיש את פרס הבימוי היוקרתי. התחרות נחשבה צמודה בין כל המועמדים, אך מי שיצא עם הפרס הוא לא אחר מאשר כריסטופר נולאן, שזכה בגלובוס הזהב הראשון שלו על "אופנהיימר".

נולאן סיפר כי זו לא הפעם הראשונה שבה עלה לבמת הטקס, כשבעבר קיבל את פרס שחקן המשנה הטוב ביותר עבור הית' לדג'ר, שהלך לעולמו לפני שזכה בפרס על תפקידו כג'וקר ב"האביר האפל".

04:27: נטלי פורטמן ופלורנס פיו עולות לבמה כדי להגיש את פרס סרט האנימציה הטוב ביותר, בו זכה "הילד והאנפה" של מאסטר האנימה היפני הייאו מיאזאקי.

04:18: קוסטנר ופררה הגישו גם את פרס השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת דרמה, שבו זכה קירן קאלקין על תפקידו ב"יורשים".

04:13: אמריקה פררה וקווין קוסטנר עלו לבמה כדי להגיש את פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה קומית/מיוזיקל, שבו זכתה איו אדבירי – שהפתיעה כשניצחה שמות בולטים ממנה בהרבה, אבל אם צפיתם ב"הדוב", אתם בטוח יודעים שזו זכייה כל כך מוצדקת.

04:10: בפרס הסרט בשפה זרה הטוב ביותר זכה "אנטומיה של נפילה", שזכה גם בפסטיבל קאן האחרון, שהפתיע כשניצח את הפייבוריט "אזור העניין".

אל תצפו לראות את הזכייה הזו חוזרת על עצמה בטקס האוסקר הקרוב, שכן הזוכה הטרי לא נבחר לייצג את צרפת בקטגוריה המקבילה, כך שסביר להניח ש"אזור העניין" יהיה זה שיזכה בה. לפי האושר על פניה של במאית הסרט ג'סטין טריה, נראה שכל זה לא באמת מעניין אותה.

ג'אסטין טריה עם שני פרסי גלובוס הזהב בהם זכתה על "אנטומיה של נפילה" // צילום: איי.פי.

03:58: הסטנדאפיסט ג'ים גפיגן עלה לבמה כדי להגיש את הפרס בקטגוריה החדשה ההופעה הטובה ביותר בסטנדאפ בטלוויזיה, שבה זכה ריקי ג'רווייס על הספיישל Armageddon. האנטי-קליימקס לזכייה ההיסטורית הגיעה בכך שג'רווייס אפילו לא הגיע לטקס, כך שגפיגן אסף את הפרס בשמו. מביך.

03:54: הקומיקאים ג'ורג' לופז וגבריאל איגלסיאס הגישו גלובוס מוזהב ונוצץ לג'רמי אלן ווייט, שכצפוי זכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרה קומית/מיוזיקל על תפקידו המדהים ב"הדוב". הוא זכה באותה קטגוריה גם בשנה שעברה, על העונה הראשונה של הסדרה המצליחה.

03:50: ההפתעה הגדולה של הלילה מגיעה ל"אנטומיה של נפילה" הצרפתי, שהיילי סטיינפילד, דניאל קאלויה ושאמיק מור הגישו לו את הפרס לתסריט הטוב ביותר.

03:40: קרי ראסל וריי רומנו הגישו את פרס שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה, מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיה, לא לפני שהם נתנו את ההגשה המשעשע ביותר עד כה, שבו עקצו אחד את השנייה בחן. והזוכה? מת'יו מקפדיאן, על תפקידו ב"יורשים".

03:39: החברות הטובות טיילור סוויפט וסלינה גומז, שגם מועמדות השנה לפרס בטקס הנוצץ, תועדו מתחבקות - ונמסנו.

03:37: ג'וליה גרנר וג'ונתן ביילי הגישו את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרה, מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיה לאליזבת' דביקי, שגילמה את הנסיכה דיאנה ב"הכתר". מעניין מה משפחת המלוכה תחשוב על הזכייה הזו.

03:28: ג'סטין הארטלי והאנטר שייפר הגישו את פרס השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרה, מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיה לסטיבן יאון, שותפה של וונג ל"עצבים", שהתרגש מאוד במהלך נאום הזכייה שלו: "הכל קפא לי".

03:25: אמנדה סייפריד ואורלנדו בלום הגישו באנמיות משעממת את פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה, מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיה לאלי וונג, על תפקידה המשובח ב"עצבים".

עד לפני כמה שנים, וונג הייתה ידועה כסטנדאפיסטית, אך בשנים האחרונות הפכה לשחקנית מצליחה, שכאמור – זכתה הלילה בפרס הגדול הראשון בקריירת המשחק שלה.

וונג עם גלובוס הזהב שבו זכתה, צילום: איי.פי.

03:17: לטו ובאסט הגישו גם את פרס שחקן המשנה הטוב ביותר בסרט ללא אחר מאשר לרוברט דאוני ג'וניור מ"אופנהיימר", שהיה הפייבוריט לזכייה – וכנראה שנראה נאום דומה שלו גם באוסקר. זוהי זכייתו השלישית.

03:12: אנג'לה באסט הגישה את הפרס הראשון של הלילה לצדו של ג'ארד לטו, שצחק על כל מגישי הפרסים לתולדותיהם ועל "אמנות" הגשת הפרס. השניים הגישו את הפרס בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר בסרט לדאוויין ג'וי רנדולף מ"נשארים לחג", שזו מועמדותה הראשונה – וכמובן גם זכייתה הראשונה.

03:02: ג'ו קוי פתח את הטקס במונולוג קומי שלא ממש עשה את העבודה, למרות שייאמר לזכותו שהוא מתרגש מהמעמד. ובכל זאת, כן היו בו כמה רגעים משעשעים, כאשר צחק על אורכו של "אופנהיימר" (שאורך "רק" 181 דקות), על טיילור סוויפט (שבתגובה, לגמה במבט קר וציני מכוס היין שלה - במה שהפך במהירות לקטע ויראלי), על סצנת העירום המדוברת של בארי קיוגן ב"סולטברן" – ואפילו על הנסיך הארי.

רשימת הזוכים המלאה

סרט הדרמה הטובה ביותר

  • אנטומיה של נפילה
  • רוצחי פרח הירח
  • המאסטרו
  • אופנהיימר
  • חיים שלמים
  • אזור העניין

סרט הקומדיה/מיוזיקל הטוב ביותר

  • אייר
  • ברבי
  • American Fiction
  • נשארים לחג
  • מסכנים שכאלה
  • הצצה ליחסים

הבימוי הטוב ביותר

  • יורגוס לנתימוס – מסכנים שכאלה
  • כריסטופר נולאן – אופנהיימר
  • גרטה גרוויג – ברבי
  • בראדלי קופר – המאסטרו
  • מרטין סקורסזה – רוצחי פרח הירח
  • סלין סונג – חיים שלמים

התסריט הטוב ביותר

  • ברבי
  • אופנהיימר
  • רוצחי פרח הירח
  • אנטומיה של נפילה
  • מסכנים שכאלה
  • חיים שלמים

הסרט בשפה זרה הטוב ביותר

  • אנטומיה של נפילה
  • חיים שלמים
  • Io Capitano
  • אזור העניין
  • אחוות השלג
  • Fallen Leaves

סרט האנימציה הטוב ביותר

  • הילד והאנפה
  • ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש
  • סוזומה
  • המשאלה
  • אלמנטלי
  • האחים סופר מריו – הסרט

השחקן הטוב ביותר בדרמה

  • בראדלי קופר – המאסטרו
  • לאונרדו דיקפריו – רוצחי פרח הירח
  • קולמן דומינגו – רסטין
  • בארי קיוגן – סולטברן
  • קיליאן מרפי – אופנהיימר
  • אנדרו סקוט – כולנו זרים

השחקנית הטובה ביותר בדרמה

  • אנט בנינט – ניאד
  • לילי גלדסטון – רוצחי פרח הירח
  • קארי מאליגן – המאסטרו
  • גרטה לי – חיים שלמים
  • סנדרה הולר – אנטומיה של נפילה
  • קיילי ספאני – פריסיליה

השחקן הטוב ביותר בקומדיה/מיוזיקל

  • טימותי שאלמה – וונקה
  • מאט דיימון – אייר
  • פול ג'יאמטי – נשארים לחג
  • חואקין פיניקס – בו מפחד
  • ניקולס קייג' – האיש מהחלומות
  • ג'פרי רייט – American Fiction

השחקנית הטובה ביותר בקומדיה/מיוזיקל

  • פנטזיה בארינו – הצבע ארגמן
  • ג'ניפר לורנס – לא לוקחים קשה
  • נטלי פורטמן – הצצה ליחסים
  • מרגו רובי – ברבי
  • אמה סטון – מסכנים שכאלה
  • אלמה פויסטי – Fallen Leaves

שחקן המשנה הטוב ביותר

  • ווילם דפו – מסכנים שכאלה
  • רוברט דה נירו – רוצחי פרח הירח
  • רוברט דאוני ג'וניור – אופנהיימר
  • ריאן גוסלינג – ברבי
  • צ'ארלס מלטון – הצצה ליחסים
  • מארק רופאלו – מסכנים שכאלה

שחקנית המשנה הטובה ביותר

  • אמילי בלאנט – אופנהיימר
  • רוזמונד פייק – סולטברן
  • דניאל ברוקס – הצבע ארגמן
  • ג'ודי פוסטר – ניאד
  • ג'וליאן מור – הצצה ליחסים
  • דאוויין ג'וי רנדולף – נשארים לחג

הפסקול הטוב ביותר

  • מסכנים שכאלה
  • אופנהיימר
  • הילד והאנפה
  • אזור העניין
  • ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש
  • רוצחי פרח הירח

השיר המקורי הטוב ביותר

  • Dance the Night – ברבי
  • I'm Just Ken – ברבי
  • What Was I Made For? – ברבי
  • Peaches – האחים סופר מריו: הסרט
  • Addicted to Romance – She Came To Me

סדרת הדרמה הטובה ביותר

  • הכתר
  • 1923
  • הדיפלומטית
  • תכונית הבוקר
  • יורשים
  • האחרונים מבינינו

הסדרה הקומית/מיוזיקל הטובה ביותר

  • בארי
  • הדוב
  • טד לאסו
  • בית הספר היסודי אבוט
  • Jury Duty
  • רק רוצחים בבניין

השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרת דרמה

  • הלן מירן – 1923
  • בלה רמזי – האחרונים מבינינו
  • קרי ראסל – הדיפלומטית
  • שרה סנוק – יורשים
  • אמה סטון – הקללה
  • אימלדה סטנטון – הכתר

השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת דרמה

  • בריאן קוקס – יורשים
  • קירן קאלקין – יורשים
  • פדרו פסקול – האחרונים מבינינו
  • גארי אולדמן – סוסים איטיים
  • דומיניק ווסט – הכתר
  • ג'רמי סטרונג – יורשים

השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה קומית/מיוזיקל

  • נטשה ליון – פוקר פייס
  • קווינטה ברונסון – בית הספר היסודי אבוט
  • איו אדבירי – הדוב
  • סלינה גומז – רק רוצחים בבניין
  • רייצ'ל ברוסנן – גברת מייזל המופלאה
  • אל פנינג – קתרינה

השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרה קומית/מיוזיקל

  • ביל היידר – בארי
  • ג'ייסון סודייקיס – טד לאסו
  • ג'רמי אלן ווייט – הדוב
  • ג'ייסון סיגל – Shrinking
  • מרטין שורט – רק רוצחים בבניין
  • סטיב מרטין – רק רוצחים בבניין

מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיוני

  • עצבים
  • שיעורים בכימיה
  • דייזי ג'ונס והסיקס
  • שותפים למסע
  • פארגו
  • כל האור שאיננו רואים

השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרה, מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיה

  • מאט בומר – שותפים למסע
  • ג'ון האם – פארגו
  • וודי הארלסון – שרברבי הבית הלבן
  • סטיבן יאון – עצבים
  • דיויד אוילואו – Lawman: Bass Reeves
  • סאם קלאפלין – דייזי ג'ונס והסיקס

השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה, מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיה

  • ברי לארסון – שיעורים בכימיה
  • ריילי קיו – דייזי ג'ונס והסיקס
  • אליזבת אולסן – אהבה ומוות
  • רייצ'ל ווייז – Dead Ringers
  • אלי וונג – עצבים
  • ג'ונו טמפל – פארגו

שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה, מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיה

  • בילי קרודופ – תוכנית הבוקר
  • מת'יו מקפדיאן – יורשים
  • אבון מוס-בכרך – הדוב
  • אלן ראק – יורשים
  • ג'יימס מרסדן – Jury Duty
  • אלכסנדר סקארסגארד – יורשים

שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרה, מיני-סדרה, אנתולוגיה או סרט טלוויזיה

  • אליזבת' דביקי – הכתר
  • אבי אליוט – הדוב
  • כריסטינה ריצ'י – הצהובות
  • מריל סטריפ - רק רוצחים בבניין
  • האנה וודינגהאם – טד לאסו
  • ג'יי. סמית' קמרון – יורשים

סרט בעל הישג קולנועי וקופתי

  • ברבי
  • שומרי הגלקסיה: חלק 3
  • משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון
  • אופנהיימר
  • האחים סופר מריו – הסרט
  • ג'ון וויק 4
  • טיילור סוויפט: The Eras Tour
  • ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש

ההופעה הטובה ביותר בסטנדאפ בטלוויזיה

  • ריקי ג'רווייס – Armageddon
  • טרבור נואה – Where Was I
  • כריס רוק – Outrage
  • איימי שומר – Emergency Contact
  • שרה סילברמן – Someone You Love
  • וונדה סייקס – I'm an Entertainer
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר